Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@23:00:58 GMT

جاده لغزنده است با احتیاط حرکت کنید

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۸۴۵۶۸

جاده لغزنده است با احتیاط حرکت کنید

به گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در مورد وضعیت محورهای مواصلاتی استان اظهار داشت: بارش باران در اکثر نقاط استان کرمانشاه جریان دارد که در نقاط کوهستانی و به‌ویژه منطقه اورامانات در شمال غربی استان بارشها به‌صورت برف است.


سرهنگ فضل‌اله شیری افزود: در منطقه اورامانات شامل روانسر به پاوه، در محور جوانرود به پاوه در پلنگانه و شمشیر برف می‌بارد که به‌دلیل شدت بارشها عوامل راهداری مشغول پاکسازی جاده‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری در مورد وضعیت جاده‌های سایر مناطق استان کرمانشاه گفت: در سایر مناطق استان همچون گردنه چهارزبر و مله‌ماس بارش برف به‌صورت مقطع‌ای داشته و سطح تمامی جاده‌ها لغزنده بوده و شعاع دید رانندگان نیز بسیار کم شده است.
وی با بیان اینکه عبور و مرور در راههای استان کرمانشاه در جریان است افزود: به رانندگان و گردشگران نوروزی توصیه می‌شود در حرکت و در توقفها نکات ایمنی رارعایت کنند که از جمله نکات ایمنی در حرکت اتخاذ سرعت کم و رعایت فاصله مطمئن و کماکان همراه داشتن زنجیرچرخ است و در توقفها نیز محلهای امن را انتخاب کنند.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در مورد وقوع تصادف امروز گفت: در دو فقره تصادف در چهار نفر مجروح شدند که این تصادفات در محورهای کرمانشاه به اسلام‌آباد غرب و کرمانشاه به سرفیروزآباد رخ داده است.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۴۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند

سرهنگ رضایی رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: ساعت ۱۸:۰۶ با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۶ محور سربیشه به بیرجند محدوده کارخانه منیزیم بلافاصله مأموران و نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند دو دستگاه سواری شوتی که از سربیشه به سمت بیرجند در خلاف جهت در حرکت بوده با یک سواری چری که از سمت مقابل در حرکت بوده برخورد کرده است که بر اثر این سانحه ۵ نفر از سرنشینان سواری چری مصدوم شده و با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید

افزایش ۲۶ درصدی کشف سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

سرهنگ رضایی با بیان این که علت تصادف بی مبالاتی حرکت در خلاف جهت خودرو‌های شوتی تشخیص داده شده، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوهارتفاعات پاوه / حال دو مصدوم وخیم است
  • سقوط ۴ کولبر ارتفاعات پاوه؛ حال دو مصدوم وخیم است
  • کرمانشاه/ سقوط ۴ کولبر در محور مرزی پاوه
  • انتقال ۵ کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه
  • آخرین خبر از وضعیت ۵ کولبر سقوط کرده در کوه «ژالانه» پاوه
  • حادثه کوهستانی سقوط ۴ نفر در محور مرزی پاوه روستای هانی گرمله
  • سقوط ۴ نفر از کوه «ژالانه» پاوه
  • ۵ مصدوم در حادثه رانندگی در جاده سربیشه - بیرجند
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند
  • ادعای مخبر در مورد علت تصادفات: مردم بی‌احتیاط هستند/ همکاری دولت با پلیس برای افزایش جریمه‌ها؟