Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا فریدون حسنوند یکشنبه شب در مراسم تجلیل از برندگان همایش پیاده روی خانوادگی در تالار فرهنگ اندیمشک افزود:شورای اسلامی آینده باید صداقت،خشوع ، توانمندی ، تخصص و تعهد داشته باشد تا بتواند گره از مشکلات مردم باز کند.
وی بیان کرد:ورزش،عمران، بهداشت و مسائل زیادی از این قبیل از جمله وظایف شوراهای اسلامی است که باید به آن جدی تر توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:هرکس دنبال باند بازی باشد باید محترمانه به منزل برود و هر کس مانع وحدت مردم و مسئولان شود شیطانی در لباس جریانات سیاسی یا کاندیداها می باشد.
حسنوند گفت:همه طوایف محترم و از جایگاه ارزشمند برخورداراند اما نباید افراد را صرف وابستگی به طوایف راهی جایگاه مهم شوراهای اسلامی کنیم.
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود:باید افراد شایسته و اصلح را برای توسعه و آبادانی شهر راهی شوراهای اسلامی کرد.
وی بیان کرد:شهرستان اندیمشک به مدیر و مسئول ضعیف نیازی ندارد و هم اکنون نیز تعدادی مدیران ناتوان داریم که باید در آینده نزدیک برای آنها تصمیم گیری شود.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه ورزش اندیمشک گفت:شهرستان ما سابقه درخشانی در ورزش دارد و در همه رشته ها ورزشکاران ما سرآمد بوده اند.
حسنوند گفت:نباید این مسیر ابتر بماند و باید برای این پیشینه درخشان با تلاش بیشتر گام برداشت .
نماینده اندیمشک در ادامه از حمایت های استاندار خوزستان در همایش پیاده روی قدردانی کرد.
فرماندار اندیمشک هم گفت:این شهرستان در بخش ورزش از جایگاه ارزشمندی در سطح دنیا برخوردار است.
پیمان جهانگیری افزود:توجه به حوزه ورزش و حمایت از توانایی ورزشکاران اندیمشک از اولویت های مسئولان این شهرستان بوده است.
وی گفت:در این راستا بسیاری از طرح های ورزشی در حال اتمام یا تکمیل است و سرانه ورزش شهرستان ارتقا یافته است.
وی بیان کرد:ورزشکاران بنام اندیمشکی مایه افتخار مردم ایران اسلامی هستند و برای حمایت از جامعه ورزشی از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد شد.
وی تاکید کرد:قهرمان پروری و توسعه ورزش همگانی نیز در شهرستان حائز اهمیت است.
رییس اداره ورزش و جوانان اندیمشک نیز گفت:شهرستان اندیمشک در 15 رشته ورزشی دارای عناوین برتر جهانی و کشوری است.
کیومرث آریان متین افزود:27 هیات ورزشی در شهرستان فعال هستند و توسعه ورزش همگانی از اولویت های این مجموعه می باشد.
وی بیان کرد:برگزاری همایش بزرگ با حضور دهها هزار نفر در اندیمشک نشان دهنده علاقه مندی مردم به ورزش های همگانی است.
در این مراسم از 27 هیات ورزشی تجلیل شد همچنین 2 دستگاه خودرو ، 14 کمک هزینه سفر به کربلا،30 دستگاه دوچرخه،45 کارت هدیه و 120 کالای خانگی به برندگان همایش پیاده روی اهدا شد.
همایش پیاده روی خانوادگی با حضور 80 هزار نفر از شهروندان اندیمشکی 29 بهمن ماه برگزار شد.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، پنجاه و نهمین جلسه کمیته انتخاب روسای دانشگاه‌های کشور، به ریاست حجت الاسلام خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری،بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و محمدرضا مخبر دزفولی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه جلسه کمیته انتخاب رؤسای دانشگاه‌های کشور، درباره مصوبات این جلسه گفت: در جلسه امروز کمیته ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور انتخاب شدند.

خسروپناه افزود: بر اساس رأی اعضای کمیته، ولی‌اله خوش‌طینت به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل،  رضا رستمی به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، محمد چمکوری به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان بوشهر، رجب اکبر زاده به‌عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان قم، آباد بهادری منفرد به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود، حسین دین‌محمدی به‌عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان، منصور نیک‌پناه به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان،یاسر اسماعیلیان به‌عنوان رئیس مجتمع آموزش عالی گناباد،حامد سروش به‌عنوان رئیس مرکز آموزش عالی محلات و محمد جواد محمودی به‌عنوان رئیس مؤسسه تحقیقات جمعیت کشور انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • ممانعت از تشکیل کشور فلسطین موجب بی‌ثباتی همیشگی منطقه می‌شود
  • بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی گلستان با اعتبار ۱۶ هزار میلیارد تومان
  • توجه ویژه دولت برای رفع عقب ماندگی‌های بخش آب در مازندران
  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • غریب آبادی: شورای امنیت در حفظ صلح و امنیت بین‌المللی ناتوان است
  • سید حسن خمینی: قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و کشتی فرنگی کشورمان در آسیا موجب افتخار و خوشحالی همه ایرانیان ورزش دوست است
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب