Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان شایسته‌ زیادی به تیم دعوت نشده‌اند ولی نظر سرمربی مهم است. حمید درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص دیدار برگشت تیم فوتبال کشورمان مقابل تیم ملی قطر در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2018 اظهار داشت: بازی آسانی در پیش نداریم و باید در این دیدار با پیروزی از میدان خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته مثبتی که وجود دارد شناخت کامل تیم ما از قطر است که عملکرد ما را خیلی بهتر می‌کند.

وی ادامه داد: مهره‌های خیلی خوبی در تیم ملی حضور دارند و من معتقدم پتانسیل شکست تیم ملی قطر را دارند. ما به این 3 امتیاز احتیاج داریم و باید پیروز میدان باشیم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی تأکید کرد: این موضوع به سلیقه سرمربی تیم برمی‌گردد. کی‌روش با تاکتیکی که در پیش گرفته است، بازیکنان مورد نظرش را به تیم دعوت کرده است. هر چند بازیکنان شایسته‌ای به تیم دعوت نشده‌اند ولی نظر سرمربی مهم است.

درخشان در مورد جدایی مربیان ایرانی از تیم ملی خاطرنشان کرد:‌ این موضوع قطعاً نمی‌تواند در روحیه بچه‌ها بی‌تأثیر باشد و آنها از لحاظ ارتباط و مسائل روحی و روانی تحت‌الشعاع قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۵۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال

تمرین امروز استقلال با دعوت جواد نکونام از یک مهمان ویژه حال و هوای متفاوتی داشت.

به گزارش خبرورزشی، رسول مولایی، هوادار معلول استقلال که تصویر او پس از دیدار مقابل شمس آذر در فضای مجازی وایرال شده بود،  امروز به دعوت جواد نکونام به همراه دختر خود در کمپ حجازی حاضر شد و دقایقی را با اعضای این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

نکونام به نشانه قدردانی و به عنوان پیراهن یادگاری یک پیراهن استقلال را به مولایی هدیه داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدایی جواد نکونام از استقلال قطعی شد حمله نکونام به معاون باشگاه استقلال؛ ایشان بی خود می کند که بخواهد جواب من را بدهد!

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • حملات ضدفرهنگی پدافند شایسته می‌طلبد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول