Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- "ادوارد جیمز اولموس" در نقش "گاف" یکی از قدیمی ترین کاراکترهای فیلم "بلید رانر" به آخرین نسخه از این فیلم پیوست. به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان،"ادوارد جیمز اولموس" در نقش "گاف" یکی از قدیمی ترین کاراکترهای فیلم "بلید رانر" به آخرین نسخه از این فیلم پیوست."فیلم بلید رانر 2049" به کارگردانی "دنی ویلنو" 6 اکتبر 2017 اکران خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این فیلم علمی تخیلی بر اساس فیلمنامه ای نوشته "مایکل گرین" و "همپتون فانچر" توسط "دنی ویلنو" مراحل تولید خود را سپری می کند.

"بلید رانر 2049" دنباله‌ای بر فیلم "بلید رانر (1982)" به شمار می‌رود و "هریسون فورد" یکبار دیگر به ایفای نقش "ریک دکارد" می‌پردازد.

از دیگر بازیگران آن می‌توان به "رایان گاسلینگ"، "رابین رایت"، "دیوید باتیستا"، "لنی جیمز"، "جرد لتو" و "آنا د آرماس" اشاره کرد.

بلید رانر ۲۰۴۹ قرار است به صورت دو بعدی، سه‌بعدی و آی‌مکس سه‌بعدی در امریکای شمالی اکران شده و پس از آن اکران جهانی خود را آغاز نماید.

دکارد (هریسون فورد) از طرف نیروهای پلیس کلان-شهر لس آنجلس در سال 2019 ماموریت دارد که انسان‌های با ژن مصنوعی (موسوم به رپلیکانت) را که حضورشان بر روی کره زمین ممنوع گردیده را شناسایی و تعقیب و خطرشان را از جامعه زمینی رفع کند.تا اینکه یک گروه شبه نظامی رپلیکانت متواری، مخفیانه وارد لس آنجلس گردیده و سعی در نفوذ به داخل شرکت تایرل کورپوریشن می‌کنند. یعنی همان شرکتی که آنها را بوجود آورده است. این بخشی از داستان نسخه اول این فیلم بود که نسخه دوم ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امروز یک شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پالما به پایان رسید.

در این دیدار بارسلونا ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پالما بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که تنها ۸ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود از روی یک ضربه ایستگاهی و یک کار تمرین شده توانستند گل دوم را وارد دروازه آبی و اناری‌ها کنند.

بارسایی ها در حالی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند که پالما ۵ خطای خود را انجام داده بود و ۲ خطای این تیم در اواخر نیمه اول به ۲ ضربه پنالتی از نقطه دوم منجر شد اما درخشش دروازه بان پالما باعث شد هیچکدام از این ضربات راهی در چهارچوب نداشته باشد.

در نیمه دوم هم بازیکنان بارسلونا بودند که سراسر حمله می‌کردند اما بازیکنان پالما با یک ضد حمله سریع موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند.

در ادامه هم بارسلونا که دست به پاورپلی زده بود به دلیل اخراج بازیکنش ۴ نفره شد تا سبزپوشان پالما از این فرصت استفاده کنند و گل چهارم را هم وارد دروازه حریف کنند. بلافاصله هم اشتباه خط دفاعی بارسلونا باعث شد توپ در خط دفاعی به مهاجم پالما برسد و او هم گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی پالما در این دیدار در لیست نفرات تیمش حضور داشت و در نیمه اول حدود یک دقیقه به میدان رفت.

در اواسط نیمه دوم هم حدوداً یک دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه ۳۰ به دلیل خطایی که مرتکب شد با کارت زرد جریمه شد.

به این ترتیب پالما که مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌ها بود برای دومین بار پیاپی بر بام فوتسال اروپا ایستاد و از عنوان خود دفاع کرد.

کد خبر 6097664

دیگر خبرها

  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • مراحل تولید وانت و کامیونت های "فورد" در ویدئویی دیدنی (فیلم)
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • سرطان اسرائیل در روزهای پایانی
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد