Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، شمار زیادی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ساعاتی ازشروع نام نویسی (8صبح) در فرمانداری کرج حضور یافتند وصف تشکیل دادند.
در میان این داوطلبان برخی از اعضای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کرج نیز دیده می شوند.
معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت: 24 کانتر در محل فرمانداری برای ثبت نام مستقر شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی قنبر زمانی افزود: ازا بتدای صبح وقبل از آغاز ساعت کار اداری داوطلبان مراجعه کردند و پشت درب ورودی بودند و در لحظات اولیه اسناد و مدارک 24 داوطلب اخذ شد.
وی خاطرنشان کرد: اکنون شمار زیادی در محوطه و مکان پیش بینی شده در فرمانداری کرج در انتظار مطابقت اسناد و مدارک خود به سرمی برند.
مسئول هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر کرج نیز گفت: حضور گسترده ای را از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی این کلانشهر درصبح امروز شاهد بودیم .
حجت الاسلام و المسلمین سید عباس مسعودی افزود: امیدواریم این حضور گسترده نیز در روز انتخابات کما فی سابق از مردم همیشه در صحنه کرج شاهد باشیم .
وی ادامه داد: نظارت برانتخابات این دوره از ابتدای امر شروع شده با انتخاب هیات اجرایی و منتظر هستیم تا پرونده ها در اختیار هیات نظارت قرار بگیرد تا در مدت زمان پنج روزه مورد بررسی قرار گیرد .
8029/ 6155 خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۵۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون انجمن‌های ورزشی در حاشیه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور درباره زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اظهار کرد: هیئت رئیسه جلسه گذاشت و بر اساس اساسنامه اواخر خرداد را زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی اعلام کرد. این زمان را به وزارت اعلام کردیم و وزارتخانه باید نظر نهایی را اعلام کند.

پریچهره افزود: بعد از تایید زمان توسط وزارت ورزش، دعوتنامه حضور در مجمع را به اعضای مجمع و کاندیداها اعلام می‌کنیم تا اقدامات خود را انجام دهند. البته باید فهرست کاندیداها را هم در اختیار اعضای مجمع قرار دهیم.

وی درباره کاندیداهای انتخابات گفت: در زمان نام نویسی از کاندیداها، ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده بودند که ملاک همان ثبت‌نام‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسامی ۲۲ حوزه برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اسامی نامزد های مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • عضو هیات رئیسه : بعضی از نمایندگان کمتر از ۱۰۰ روز در مجلس حضور داشته‌اند
  • تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات مجلس صبح پنجشنبه به پایان می‌رسد
  • اطلاعیه|زمان تبلیغات انتخابات مجلس ۸ صبح فردا پایان می‌یابد
  • شوراهای اسلامی تجلی حضور مردم در حکمرانی هستند
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • راند دوم