Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@13:36:52 GMT

تلفات ناشی از حوادث جاده ای در بوکان 1.5 برابر شده است

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۸۶۰۳۲

تلفات ناشی از حوادث جاده ای در بوکان 1.5 برابر شده است

طاها قاسمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال تاکنون سه هزار و 909 مورد ماموریت توسط فوریت های پزشکی در شهرستان بوکان انجام شده که از این تعداد، یکهزار و 197 مورد آن مربوط به تصادف و سوانح رانندگی در محورهای مواصلاتی بوده است.
وی گفت: 29 نفر در تصادفات محورهای شهرستان بوکان سر صحنه جان خود را از دست داده اند که این آمار در سال قبل 17 نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی در مورد ماموریت های سال گذشته ادامه داد: در سال گذشته 2هزار و 850 مورد ماموریت صورت گرفت که از این تعداد 928ماموریت تصادف بوده 17فوتی در صحنه و 180مورد به بیمارستان اعزام شدند.
وی اظهار کرد: متوسط مدت زمان رسیدن اورژانس شهرستان بوکان بر بالین بیماران در سوانح داخل شهر، 6 دقیقه است در حالیکه زمان استاندارد برای حضور در حوادث شهری برای فوریت های پزشکی هشت دقیقه اعلام شده است.
قاسمی در مورد مدت زمان لازم برای امداد رسانی به سوانح جاده ای در شهرستان بوکان نیز افزود: مدت زمان استاندارد حضور اورژانس در سوانح جاده ای در کشور 15 دقیقه است در حالیکه اورژانس بوکان به طور متوسط در هشت دقیقه بر بالین مصدومان حضور پیدا می کند.
مسئول فوریت های پزشکی 115 بیمارستان شهید قلی پور بوکان در مورد عملیات های اورژانس 115در خصوص سایر بیماری ها، گفت: از امسال یک زار و 480 مورد عملیات در خصوص بیماری ها انجام شده مربوط به بیماری های داخلی بوده که 375 مورد بیماری قلبی و عروقی و 120مورد مربوط به بیماری های تنفسی بوده است.
وی اضافه کرد: 100مورد عملیات اورژانس در سالجاری بیماری های زنان و زایمان و 31 مورد مسمومیت با منوکسید کربن بوده که یک نفر از آنها فوت شده است.
به گزارش ایرنا، شهرستان بوکان اکنون دارای پنج مرکز فوریت های پزشکی، یک مرکز پیام، 6 دستگاه آمبولانس و 35 نفر کارمند 115 می باشد.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirna_newsmahabad@دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار:محمد ادیب **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۶۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد

حوالی ساعت ۸:۵۶ دقیقه امروز پنجشنبه (۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳)، تصادف شدید دو خودرو در اتوبان تهران-قم به مرکز ارتباطات ۱۱۵ اعلام شد.

پس از اعلام این گزارش با هماهنگی لازم با عوامل پلیس محل حادثه در اتوبان به صورت کامل بسته و موقعیت برای فرود بالگرد فراهم شد.

کارشناسان اورژانس استان تهران در کمترین زمان ممکن فقط در ۱۴ دقیقه خود را با بالگرد به محل حادثه رساندند.

در نهایت دو مصدوم با بالگرد جهت انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) به پد بوستان ولایت و سپس با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون رایگان طیور بومی و روستایی در گنابادعلیه بیماری نیوکاسل
  • بالگرد اورژانس استان تهران جان دو نفر را در اتوبان تهران-قم نجات داد
  • ماجرای حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی / کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • اجرای مانور لحظه صفر نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر بردسکن در حوادث جاده‌ای
  • حمله به آمبولانس حامل بیمار سکته قلبی | کتک خوردن کارشناسان اورژانس و همسر بیمار
  • کاهش ۳۴درصدی مسمومیت با گاز مواکسید کربن درچهارمحال و بختیاری
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • پایگاه اورژانس بانوان در همدان راه‌اندازی می‌شود