Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@22:30:38 GMT

یادی از درگذشتگان فرهنگ و هنر 1395

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۸۷۲۲۹

در سال 1395 تعدادی از هنرمندان و فرهیختگان کشورمان را در عرصه های فرهنگی و هنری از دست دادیم، یادشان گرامی و روحشان شاد. دانلود
.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۷۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان

ایسنا/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از انتخاب و تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن در فرهنگ شهر اهواز به متقاضیان این طرح خبر داد.

میثم آذرسا در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن به منظور انجام فرایند انتخاب و تخصیص واحدهای نهضت ملی به کارگزاری ستاد اجرایی فرمان امام جلسه‌ای برگزار و طی این جلسه مستندسازی و اولویت‌بندی متقاضیان در پروژه‌های فاز ۱ و ۲ طرح نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز بر اساس امتیازبندی و طبق دستورالعمل‌های حاکم بر این طرح به صورت کاملاً سیستمی از سامانه جامع طرح نهضت ملی انجام شد.

وی افزود: این جلسه با حضور نمایندگان استانداری خوزستان، ستاد اجرایی فرمان (ره)، اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، فرمانداری اهواز و نمایندگان ادارات حراست، بازرسی و رسیدگی به شکایات و جمعی از متقاضیان برگزار شد.

آذرسا گفت: در این آیین در فاز یک پروژه نهضت ملی مسکن فرهنگ شهر ۷۵ نفر و در فاز ۲ این پروژه ۶۰ نفر بر اساس امتیاز اولویت‌بندی شدند.

تحویل ۱۳۵ واحد مسکن تا سه ماه آینده

وی ادامه داد: با توجه به برنامه استان در سال ۱۴۰۳ این اداره کل در حال انجام و تکمیل آماده‌سازی سایت‌های نهضت ملی جدید و انتخاب سازندگان واحدهای نهضت ملی در شهرهای مختلف استان است و این انتخاب متناسب با متقاضیان طرح نهضت ملی در هر شهرستان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: در فاز ۱ و ۲ فرهنگ شهر تا سه ماه آینده ۱۳۵ از واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

آذرسا تکمیل این تعداد واحد را به شرط تامین منابع مالی عنوان کرد و گفت: تا پایان سال جاری ۱۳۵ واحد از فاز ۱ و ۱۸۰ واحد از فاز ۲ به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • صدا و سیما، خط مقدم جهاد تبیین است
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • یادی از اسکوییِ فقید؛ صدای ماندگار ورزش
  • یادی از یک صدای ماندگار
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • فصل جدید برنامه «جام جم» به زودی روی آنتن می‌رود