Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر راه و شهرسازی در آستانه تحویل سال نو وآغاز نوروز سال ۱۳۹۶ به منظور بررسی چگونگی کنترل وضعیت راه‌های کشور از سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور بازدید کرد. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز دوشنبه ۳۰ اسفندماه به منظور بررسی چگونگی عملکرد سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای در کنترل وضعیت راه‌های کشور از سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور واقع در ساختمان راهبران سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس گزارش مرکز مدیریت راه‌های کشور بیشترین آمار سفر از ابتدای طرح نوروزی تا کنون مربوط به ۲۶ اسفندماه بوده و پیش‌بینی می‌شود این آمار در روزهای آینده با توجه به موج بازگشت سفرهای نوروزی به چهارم فروردین ماه اختصاص یابد.

با توجه به آمار به دست آمده پیک سفرهای نوروزی امسال بین ساعات ۷ تا ۸ صبح اعلام شده که نشان‌دهنده تغییر رفتار ترافیکی و زمان‌بندی مسافران نسبت به سال‌های گذشته است.

طبق آمار گزارش شده از ابتدای طرح نوروزی سال ۱۳۹۶ تاکنون تعداد ۳۲۸ هزار و ۶۲۵ نفر از طریق تماس تلفنی، ۴ میلیون و ۵۷۰ هزار نفر از طریق سایت و اپلیکیشن و همچنین ۷۰ هزار و ۵۴۴ نفر از طریق پیامک جهت آگهی از وضعیت راه‌های کشور به این مرکز مراجعه کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۷۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جلوگیری از وارد آمدن خسارات جدی سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی را با توجه به جغرافیای کوهستانی ایلام در دستور کار داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با استقبال معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

سعید هژبری، معاون عمرانی استاندار ایلام در خصوص اهداف این سفر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از مسیل‌هایی که در سیل‌های سال گذشته مورد آسیب قرار گرفته، بررسی صداهای زیرسطحی شهر سرابله، بازدید از وضعیت ساخت‌وسازهای غیر ایمن و سازه‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری و پیشگیری از بحران در حوزه حریق و آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع از بخش‌های مختلف این سفر است.

وی افزود: ادای احترام به شهدای گمنام، دیدار با استاندار ایلام، سفر به شهرستان بدره و بازدید از تونل کبیرکوه از دیگر بخش‌های این سفر است.

محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور نیز در جمع خبرنگاران پیشگیری از حوادث غیرمترقبه را از موضوعاتی دانست که در این سفر مورد توجه قرار دارد. وی اضافه کرد: اقداماتی که موجب خواهد شد از خسارات جدی در زمینه‌های سیلاب، زلزله و آتش‌سوزی با توجه به جغرافیای کوهستانی استان ایلام جلوگیری شود را در این سفر در دستور کار داریم.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: در این سفر از چند مسیر رودخانه‌ای و گذرگاه آبی در سطح استان ایلام مانند گذرگاه مرکزی شهر ایلام بازدید خواهد شد.

نامی بازدید از شهر سرابله و مناطقی که در استان نیاز به بررسی در راستای مدیریت بحران دارد را از دیگر برنامه‌های سفر به استان ایلام عنوان کرد.

کد خبر 747759

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • بازسازی گذرگاه آبی مرکزی شهر ایلام
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • واکنش ضرغامی به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس/ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: این که گفته می‌شود سفر از سبد خانوار حذف شده حتما نادرست است و همان چیزی است که دشمن می‌خواهد
  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • آخرین آمار فوتی‌ تصادفات در تعطیلات نوروزی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • سکانس‌هایی از فیلم مصلحت