Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@12:55:53 GMT

کاری که تعطیلی ندارد/ خاطرات تلخ و شیرین یک مدیر

تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۲۶۸۸۱۲۳

کاری که تعطیلی ندارد/ خاطرات تلخ و شیرین یک مدیر

مدیر کل جمعیت هلال احمر استان همدان ضمن بیان عملکرد جمعیت در طرح نوروزی، از آرزوی خود در راستای اهداف بشردوستانه و خدمت به بشریت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛بهروز کارخانه ای در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین ضمن تبریک آغاز سال جدید به هم میهنان، گفت: در معاونت داوطلبان طرح فرشتگان رحمت، حدود 2050 بسته کمک مواد غذایی در سطح استان، بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی 12 پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت برپا شده است و قریب به 1600 نجاتگر در این پایگاه ها با 15 دستگاه آمبولانس و 15 دستگاه آمبولانس پشتیبان آماده ارائه امداد به حادثه دیدگان هستند.

مدیر کل هلال احمر استان همدان ادامه داد: تیم واکنش سریع از تاریخ 1396/01/01 شروع به فعالیت خواهد کرد و 20 پست در خصوص جوانان، با عنوان طرح ایمنی و سلامت نوروزی، 5 خیمه نماز و 10 فضای دوستدار کودک، که با اهداف بشر دوستانه و هلال احمر آشنا خواهند شد. برپا شده است.

کارخانه ای با بیان امکان شرکت کودکان و نوجوانان در جشنواره های نقاشی، عکس، خاطر نشان کرد: در ایستگاه های کودکان با اجرای قصه گویی و رفع خستگی کودکان، آنان می توانند عکس ها و نقاشی های خود را از خاطرات مسافرت و اهداف جمعیت به سایت مربوطه ارسال کرده و در مسابقه شرکت نمایند.

وی با بیان اهمیت حفظ سلامت مسافران نوروزی، اظهار کرد: برنامه های بهرفت و آموزش هایی برای رانندگان، توسط مربیان هم سن و سال با راننده در راستای تأثیر بهتر و رفع خستگی اجرا خواهد شد و مسافران می توانند در کمپین نه به تصادفات جاده ای شرکت نمایند.

کارخانه ای به اقلام مختلف آموزش تبلیغاتی از شهرها و اماکن دیدنی اشاره کرد و افزود: مسافران نوروزی می توانند برای آگاهی و اطلاع یافتن از اماکن دیدنی به پایگاه های مستقر هلال احمر در مسیر مراجعه نمایند.

*خاطره تلخ و شیرین سال 95 ؟

وی در پاسخ به این سوال گفت: تصادفاتی که منجر به فوت سرنشینان می شود و ما شاهد اندوه مسافران و هم میهنان خود هستیم خاطراتی تلخ هستند. در آغاز مسافرت های نوروزی تا کنون 13 حادثه که 3 نفر منجر به فوت و 21 نفر هم مصدوم شده اند، بسیار غم انگیز است و حضور جوانان پرشور که با نیات خیرخواهانه در پست های امدادی بوده و تماشای شوق خدمت و هدف بزرگ بشر دوستی آنان، بسیار لذت بخش است.

* بهترین هدیه ای که در نوروز دریافت کردید؟

کارخانه ای با لبخندی ادامه داد: با افزایش سن باید عیدی بدهیم، ولی در زمان کودکی که عیدی های خود را پس انداز کردم و یک دوچرخه خریدم برایم بسیار شیرین و به یادماندنی بود.

* کاری که دوست داشتید در سال های قبل انجام بدهید و میسر نشده است؟

وی با اشاره به مفهوم بشر دوستی که از اصول اخلاقی انسان هاست، اذعان کرد: آرزوی من تشکیل پنزسیوم بشردوستی در ادیان بود که به دلایل کمبود امکانات مالی موفق به آن نشدم و تلاشم برای سال های آتی این است که بتوانم به این هدف برسم.

*حرف آخر

مدیر کل هلال احمر استان همدان در پایان ضمن آرزوی ایامی خوش برای هموطنان و سفر بی خطر برای مسافران نوروزی، تصریح کرد: در برنامه های آتی برای ساختن ساختمان هایی که برای جمعیت درامد زایی داشته باشد اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم با کسب درامد بیشتر با امکانات بهتر به بشریت خدمت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟

اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روزهای تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روزهای کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند.

به گزارش ایسنا، آن‌ها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی، اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشورها در روزهای تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشورهای همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • تعطیلی پنج‌شنبه این بالا را بر سر اقتصاد کشور می‌آورد