Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانعلی خاوری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا با اشاره به شروع راهداری نوروزی و ادامه آن تا 15 فروردین گفت: استان گیلان از پرتردد ترین استان ها در ایام تعطیلات نوروز محسوب می شود و از این رو 40 راهدارخانه و کمپ در طول راه های استان فعال هستند و 400 نیروی راهدار در سطح استان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول ایام تعطیلات نوروزی 250 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و گشت راهداری که مجهز به جی. پی . اس هستند آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

خاوری همچنین با اشاره به پروژه های راهسازی که پیس از شروع سفرهای نوروزی در جهت رفاه حال مسافران به اتمام رسیده اند، گفت: در طول سال بحث بهسازی رویه های آسفالت جاده و شبکه راهی استان به صورت مستمر دنبال می کنیم. در سال جاری روکش آسفالت چیزی حدود 230 کیلومتر از راه های شریانی استان انجام شد . همزمان بهسازی روکش جاده چندین قطعه و پروژه را به اجرا رساندیم که از جمله آن پروژه فومن به سراراوان است که سه کیلومتر از این محور پر حجم ترافیکی 4 خطه شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان افزود: در شرق گیلان هم مسیر آستانه به رودبنه از راه فرعی به راه اصلی تبدیل شد.

وی گفت: چند روز گذشته هم مهم ترین پروژه استان یعنی آزادراه منجیل به رودبار با حضور معاون رییس جمهوری به افتتاح رسید. آزادراه منجیل به رودبار ادامه پروژه آزادراه قزوین – رشت است که این محور تا امام زاده هاشم ادامه دارد. در ادامه این آزادراه پروژه جدیدی تعریف شده که از امام زاده هاشم به سمت انزلی که 60 کیلومتر ادامه خواهد داشت.

خاوری اظهار داشت : ادامه ساخت پروژه احداث راه اصلی سیاهکل- سنگر- سراوان قسمتی دیگر از آزادراه قزوین – رشت به سمت امام زاده هاشم است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ادامه داد: همچنین سه کیلومتر از محور رضوانشهر به انزلی را هم به صورت چهار خطه قبل از شروع سفرهای نوروزی زیر بار ترافیک بردیم.

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه اکثر نقاط گردشگری استان در روستاها قرار دارد برای سفرهای نوروزی 400 کیلومتر رویه های راه های روستایی را اصلاح و بهسازی کرده ایم.

خاوری با بیان اینکه در حال حاضر 11 کیلومتر آزادراه در استان در حال ساخت است، گفت: در قالب بزرگراه یک پروژه 22 کیلومتری در منطقه فومن به سراوان در حال ساخت است. همچنین پروژه بزرگراه انزلی به رضوانشهر به طول 15 کیلومتر از سال آینده شروع خواهد شد.

وی گفت: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ساخت 12 کیلومتر کمربندی در استان را در دست اجرا دارد. همچنین در لنگرود 8 کیلومتر در پره سر 2 کیلومتر در منطقه خطبه سرا به صورت بزرگراهی در حال ساخت است. همچنین کمربندی فاز اول جمعه بازار به طول 2.5 کیلومتر در حال ساخت است و سه کیلومتر از 12 کیلومتر پروژه ملا سرا به شفت را در دست اجرا داریم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۸۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • ۶ خطه شدن دو آزادراه در اصفهان/ ایمنی در همه کارها اولویت دارد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ساخت یک بزرگراه جدید در تهران
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه