Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وی عصر دوشنبه در آیین حلول سال 1396 در حرم حضرت معصومه(س) و در جمع زائران و مجاوران کریمه اهل بیت با تبریک حلول سال نو شمسی، با تبیین احسن الحال در چهار بعد اخلاقی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی افزود: مصرف کالای ایرانی موجب رونق کارخانه ها و اشتغال در کشور و کاهش مفاسد ناشی از بیکاری در جامعه می شود و مصرف کالای خارجی موجب کمک به اشتغال در کشورهای خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرجع تقلید با بیان اینکه باید مسئولان به فکر حل مشکل های اقتصادی مردم باشند ادامه داد: با وجود اختلاف طبقاتی در کشور وضعیت اقتصادی به احسن الحال تبدیل می نمی شود.
وی با بیان اینکه در بُعد اخلاقی باید دوستی و محبت و گذشت سرلوحه رفتار ما در برخورد با دیگران باشد ادامه داد: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد، یتیم نوازی، ارتباط با دوستان و همسایگان از جمله مصادیق احسن الحال در بعد اجتماعی است.
آیت الله مکارم شیرازی افزود: در مسایل اجتماعی باید منافع جمع بر منافع فردی ارجحیت داشته باشد و این ارجحیت منافع جمع موجب همدلی و وحدت در جامعه برای پیشبرد بیشتر کشور است.
وی با انتقاد از افزایش آمار طلاق در جامعه ادامه داد: اگر زوج های جوان با امانت، گذشت و صداقت با هم رفتار کنند بدون شک بسیاری آمار طلاق به طور چشمگیری کاهش می یافت.
این مرجع تقلید دربخش دیگری از سخنان خود ، هدف غرب و آمریکا را تنها تحقق منافع خود دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا و غربی ها تنها به منافع خود اهمیت داده و این موجب شده تا برای رسیدن به این منافع حاضر به آتش کشیدن منطقه و دنیا هستند.
آیت الله مکارم شیرازی گفت: آگاهی از وضعیت سیاسی منطقه، کشور و دنیا، شرکت در انتخابات و تجمع های عظیم مانند 22 بهمن حرکت در جهت احسن الحال در بُعد سیاسی است.
وی ضمن تاکید بر حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوی دوره دوازدهم افزود: حضور گسترده در صحنه انتخابات باید همراه با شناخت و آگاهی مناسب و انتخاب دقیق باشد.
29 اردیبهشت ماه 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی به طور همزمان برگزار می شود.
این مرجع تقلید تصریح کرد: لازمه تحقق احسن الحال در همه ابعاد تلاش و کوشش با توکل بر خدا است.
آیت الله مکارم شیرازی ابراز امیدواری کرد سالی 96 که با نور حضرت زهرا(س) متبرک شده است سالی مملو از سعادت، موفقیت و حل مشکل های مسلمانان جهان و ایران باشد.
7404/ 6133/ خبرنگار: محمد زمانی راد **انتشار- جعفرمسلمی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • اسم رمز ترور؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • اسم رمز ؛ «قم» را به خاک و خون می کشیم
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • نگاه مجلس آینده باید به منافع و مصالح ملی باشد
  • اختراع ایرانی برای پایش فساد میگو با فناوری نانو
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی