Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید،سالی پرخیر و برکت و سعادتمندانه را برای مردم از خداوند متعال مسئلت کرد.

خبرگزاری مهر:نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید،سالی پرخیر و برکت و سعادتمندانه را برای مردم از خداوند متعال مسئلت کرد.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الحمن الرحیم
با عرض سلام خدمت ، حلول سال جدید و طلیعه ی مبارکه نوروزی را به محضر مقدس همه ی شما عزیزان تبریک و تحنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آغاز سال جدید ما وظیفه مندیم نسبت به مجموعه ی نعمت های الهی در سال گذشته در درگاه خدا عرض تشکر داشته باشیم. سالی که برما گذشت ما مشمول عنایات و رحمت های خاصی از ناحیه ی ذات مقدس پروردگار در همه ی ابعاد زندگی فردی ، خانوادگی و اجتماعی مان قرار داشتیم که از همه ی آنها برجسته تر و ارزشمند تر برای ما ملازمت و مجاورت عتبه ی مقدسه ی ثامن الحجج (ع) بود
خدا را شاکریم که در بین تمام شیعیان و ارادتمندان اهل بیت پیغمبر(علیهم السلام) این افتخار را به ما داد که در درگاه مقدس امام هشتم یکسال عمر خود را سپری کردیم هم از برکات این ملازمت و مجاورت در موقعیت های مختلف زندگانی مادیمان بهره بردیم و هم عامل موفقیت هایی در جهت تامین ذخیره سازی برای آخرت ما بود. امیدواریم برکات این نعمت برای شب اول قبر و عرصه ی آخرت ما ذخیره شود.
با آغاز سال جدید به استناد نعمت ها و عنایات ذات مقدس پروردگار که در سال گذشته بر ما ارزانی داشته از محضر کبریایی حق تمنا داریم بر حسب وعده ای که در قرآن کریم داده " ان شکرتم لازیدنکم " اگر شکر نعمت مرا برآورده کنید نعمتم را برای شما زیاد می کنم، در مقابل این تشکری که نسبت به نعمت های گذشته ی خدا داریم امسال را برای ما مستغرق کامل تر و قوی تر و فراگیر تری نسبت به نعمت ها و عنایات خالصانه و سازنده ی خودش داشته باشیم. انشا الله در سال جدید شاهد عنایات خاص از ناخیه ی ذات مقدس پروردگار خواهیم بود.
سالی که برما گذشت در عرصه ی زندگانی اجتماعی مخصوصا در حوزه ی استکبار ستیزی برای ما این نعمت ارزانی داشته شد که نظام و انقلاب و جامعه ی دلیر و قهرمان ما به عنوان مقتدر در منطقه و محور اقتدار سیاسی در این عرصه قرار گرفتند و حرف اول را در سال گذشته در تمام تحولات منطقه ای نظام و انقلاب ما می زد و این عزتی که برای ما در این سال به برکت ایثار شهدا و رزمندگان ما در را اسلام حاصل شد امیدواریم ذات الهی این موفقیت ها و عزت را در سال آینده کامل تر و جامع تر برای ما قرار دهد.
درسال گذشته دربرابر تهاجمات و توطئه های ابلیسانه ی دشمنان اسلام خداوند برما منت گذاشت و ما را از رذائل و عوارض مفنیه و نابود ساز آن توطئه ها و تهاجمات ما را حفظ کرد و امیدواریم صیانت ذات مقدس پروردگار و محافظت الهی در برابر حرکات و تهاجمات دشمن در سال آینده برای ما افزون تر قرار گیرد و انشاالله سالی پرخیر و برکت و سعادتمندانه سپری کنیم.
هرچند در سال گذشته برای قشر آسیب پذیر ما و مردمان مستضعف مشکلات معیشتی تا اندازه ای طاقت فرسا بود امیدواریم برکاتی که ذات مقدس پروردگار در امسال بر ما ارزانی می دارد و عنایات خاصه ای که ازجانب خداوند شامل حال ما می شود انشاالله در امسال تمام مضیقه گذشته را برای ما جبران کند عافیت ما،سلامت ما، خوشی و رفاه ما و لذت همه ی اقشار جامعه ی انقلابی ما در سایه ی نعمت هایی که خداوند متعال به ما عنایت خواهد فرمود تامین شود و از همه بالاتر توفیق عبودیت و بندگی خدا را ازخود خدا خواستاریم. " الهی بِکَ عَرَفْتُکَ وَ اَنْتَ دَلَلْتَنی عَلَیْکَ " خدایا تا به اینجا که عرصه ی معرفت شناسی من به تو خدا قرار گرفته تو خود باعث بودی من تورا بشناسم بهترین راهنمایی که دل و قلب و مغز من را به سمت تو هدایت کرد خود تو خداوند بودی و امیدوارم این توجهات و توفیقات در امسال برای من بالاتر باشد و من به یک عبودیت و بندگی کامل تری به تو دست پیدا کنم.
بالاترین نعمتی که در بین همه ی نعمت ها از نظر زندگانی اجتماعی برای ما موضوعیت داشت سلامتی مقام معظم رهبری، رهنمود های حکیمانه ی ایشان و افاضات در عرصه ی هدایت و راهنمایی نظام و پویایی انقلاب بود که انشاالله با ادامه ی سایه ی پربرکت ایشان و تداوم موفقیت ها و نصرت هایی که ازناحیه ی وجود اقدس بقیه الله(عج) شامل ایشان است ما امسال ازبرکات بیشتری از این وجود مقدس بهره مند باشیم
همه ی شما برادران و خواهران را در ظرف یکسال زندگی به بیمه ی خاص وجود اقدس امام زمان(عج) می سپارم و برای همه انتظار و امید سلامتی و سعادت و کامیابی دارم
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید احمد علم الهدی

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۸۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، باقری در بازدید از بند خاکی فهرج گفت: این بند خاکی از اهمیت فراوانی برخوردار است و کنترل سیلاب و تغذیه آب زیرزمینی را در هر بارندگی به خوبی انجام می‌دهد.

وی افزود: این بند خاکی ۳۵ سال پیش ساخته شده است و هم اکنون به دیل رسوب بیش از اندازه به لایروبی نیاز دارد.

معاون آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی استان تأکید کرد که در صورت نبود این بند خاکی، در هر بارندگی شاهد خسارت سنگین به زیرساخت‌ها و مزارع کشاورزی یزد می‌بودیم.

باقری ادامه داد: ما ۱۳ سال در دوران خشکسالی قرار داشتیم و هم اکنون خداوند متعال برکت و نعمت خود را از آسمان برای ما نازل می‌کند که از این نعمت به خوبی محافظت کنیم.

دیگر خبرها

  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • تقدیر مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب
  • ذخیره ۲ میلیون مترمکعب آب در بند خاکی فهرج
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • برکت عمر انسان در سایه عمل حسنه است
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم