Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>گیلان - در سال جدید نیز که به فرموده مقام معظم رهبری ، سال اقتصاد مقاومتی  ، تولید و اشتغال است
دو چندان تلاش می کنیم رشت را که قریب سه دهه مورد بی مهری قرار گرفته بود با همراهی و مشارکت شهروندان در مسیر توسعه پیش ببریم و گفتمان عقلانیت و توسعه را که به توسعه پایدار رشت می انجامد در جسم و جان شهر جاری سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیام نوروزی دکتر سیدمحمدعلی ثابت قدم شهردار رشت به این شرح است: نوروز باستانی ایران که آغاز سال جدید است بار دیگر فرا رسیده تا طبیعت در قامت پوشش زندگی، نو شود و جان تازه ای بگیرد. چه فرخنده و زیباست که در فرهنگ غنی ما ایرانیان آغاز سال با آغاز حیات درباره طبیعت پیوند خورده است.  جدای از این تحول بزرگ، نوروز فرصت مناسبی است که به آنچه در یک سال گذشته کردهایم نگاهی بیندازیم و ببینیم برای خود و جامعه چه کرده ایم و از خود چه به جا گذاشته ایم . بخصوص اگر مسوولیت اجتماعی بزرگی بر دوش مان باشد، این نگریستن در خویشتن و عملکرد خویش ضروریتر است. امیدواریم در سالی که گذشت توانسته باشیم رضایت شهروندان شریف رشت را جلب کنیم. البته که این مردم مهربان لایق بهترینها هستند. در سال جدید نیز که به فرموده مقام معظم رهبری ،  سال اقتصاد مقاومتی  ، تولید و اشتغال است دو چندان تلاش می کنیم رشت را که قریب سه دهه مورد بی مهری قرار گرفته بود با همراهی و مشارکت شهروندان در مسیر توسعه پیش ببریم و گفتمان عقلانیت و توسعه را که به توسعه پایدار رشت می انجامد در جسم و جان شهر جاری سازیم. سال ۹۶، فرصتی طلایی برای شهر رشت است تا در حوزه تصمیمگیری مدیریت شهری، بدون لحاظ گرایش های سیاسی، به توسعه شهر برپایه عقلانیت توجه داشته ای داشته باشیم. در سال های اخیر، ناهماهنگی بین ارکان مدیریت شهری ریشه در دوری از عقلانیت و تصمیم سازی های هیجانی داشته، چه بسا اگر چنین نبود امروز با سرعت بیشتری در مسیر توسعه پیش رفته بودیم و جلوتر بودیم. به همین دلیل است که امید داریم سال پیش رو، سرنوشت درخشانی برای شهر رشت رقم بخورد و بتوانیم زمینه آرامش در مدیریت شهری را فراهم کنیم و اعتمادسازی محلی را که گام مهمی در توسعه شهر رشت است محقق کنیم. در پایان ضمن آرزوی سربلندی و شادکامی و سلامتی و عرض تبریک سال نو به همه ی شهروندان عزیز، امیدواریم بهار طبیعت، به بهار دل هایمان نیز بینجامد و در کنار همدیگر قدردان توفیق خدمت رسانی به مردم شویم .                                                 ان شاالله                                             سیدمحمدعلی ثابت قدم         ۴۶ کلید واژه‌ها : استان گیلان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۸۹۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت

شهردار قم گفت: با توجه به شکل‌گیری بسیاری از زیرساخت‌های ضروری شهر قم، شهرداری در حال تغییر ریل از اقدامات سخت‌افزاری به رویکرد نرم‌افزاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سیدمرتضی سقائیان نژاد امروز_ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان شهرداری مرکز برگزار شد، اظهار کرد: پیشرفت پروژه‌های حوزه شهر هوشمند و اقداماتی از این دست برای شهرداری قم نویددهنده است.

وی افزود: این اقدامات نشان می‌دهد شهرداری قم از چالش بزرگ تکمیل زیرساخت‌های ضروری شهر در حال رهایی و پرداختن به امور نرم‌افزاری همچون شهر هوشمند، تکریم شهروندان و معماری اسلامی است.

شهردار قم با اشاره به اینکه در وهله نخست باید زیرساخت‌های اصلی شهر قم فراهم می‌شد تا می‌توانستیم سراغ پروژه‌ها و اقدامات نرم افزاری برویم، خاطرنشان کرد: با عبور از بعضی پروژه‌های سخت، به شرایطی رسیده‌ایم که می‌توانیم به مسائلی همچون رضایتمندی شهروندان، آسیب‌های اجتماعی، ساماندهی مشاغل، معماری اسلامی، پایش تصویری و سیما و منظر شهر، رسیدگی بهتری داشته باشیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه رویکرد کنونی شهرداری قم کیفی‌سازی فضای شهری است، اضافه کرد: مسائلی همچون معماری و شهرسازی اسلامی، سیما و منظر شهر، الکترونیکی‌سازی امور شهرداری و حذف پرونده‌های فیزیکی از اولویت‌های جدی این روزهای شهرداری قم است.

قرارگاه ساماندهی چهار راه بازار قم تشکیل می‌شود

وی با اشاره ضرورت تملک برای احداث پارکینگ موتورسیکلت در هسته مرکزی شهر، تاکید کرد: در تصمیمات ترافیکی باید به نحوی عمل کنیم که مردم با ما همراهی کنند و اگر تصمیمی از سوی مردم استقبال نشد، باید آسیب‌شناسی شود.

شهردار قم با اشاره به ضرورت تعیین تکلیف فضاهای مرده شهری به ویژه در هسته مرکزی شهر، گفت: اگر در این موارد نیاز به تملک است، باید با محوریت مناطق باید انجام شود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به ضرورت ساماندهی وضعیت چهارراه بازار، افزود: در این زمینه قرارگاهی تشکیل و امور به صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تکریم شهروندان مسئله‌ای بسیار اساسی است، اظهار کرد: اگر امروز شهرداری قم به ۱۰۹ درصد درآمدهای خود رسیده که به دلیل همراهی شهروندان است و ما نیز باید به وظیفه خود در قبال مردم قم عمل کنیم.

کد خبر 751728

دیگر خبرها

  • پیام دوباره کیم جونگ اون به ولادیمیر پوتین
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • بشار اسد به پوتین تبریک گفت
  • تبریک بشار اسد به پوتین
  • پیام تبریک دکتر قاضی‌زاده هاشمی به مناسبت چهاردهمین سالروز تأسیس بانک دی
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • ولادت حضرت معصومه ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک روز دختر
  • روز دختر ۱۴۰۳ + استوری، عکس، متن و پیام تبریک
  • روز جهانی پسر ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس تبریک
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک