Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید نجف پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود، سامانه بارشی جدید وارد کشور شده و استان و شهرستان ما را نیز تحت تاثیر قرار داده است که این بارش ها نوید پایان یافتن خشکسالی های پی در پی را دارد.
وی گفت: با تصمیم ستاد بحران شهرستان از صبح امروز (دوشنبه) مسیر آب از رودخانه حنفیه و هومی به سمت رودخانه آب بخشا تغییر یافت اما نباید جانب احتیاط را نیز از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار بردسیر بیان کرد: هم اکنون رودخانه های بیدخوان، تاج آباد، ماهونک و هجین طغیان کرده است و مردم از سفر به این مناطق خودداری کنند.
وی افزود: همچنین مردم به شایعات توجه نکنند و فقط اطلاعیه های ستاد بحران شهرستان را دنبال کنند.
بارندگی شدید اواخر سال گذشته و ورود آب رودخانه های هومی و حنفیه پشت بند خاکی حنفیه و شکستن بندها، به رودخانه داخل شهر ضمن آبگرفتگی، باعث سیل و ایجاد خسارت های قابل توجه شد.
مرکز شهرستان بردسیر در 60 کیلومتری کرمان است.
خبرنگار: زهرا بیرمی نیا ** انتشار: رسول محمدحسنی
7421/3028

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۰۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد

مدیر کل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اعلام کرد: با شدت یافتن بارش‌ها در استان مدارس ۱۱ شهرستان امروز چهارشنبه غیرحضوری برگزار می شود.   مجید محبی گفت: با تصمیم ستاد مدیریت بحران، مدارس شهرستان‌های دشتیاری، زاهدان، تفتان، خاش، ایرانشهر، سراوان، مهرستان، دلگان، سرباز، زرآباد و قصرقند با توجه به احتمال طغیان رودخانه‌های محلی و آبگرفتگی معابر امروز غیر حضوری خواهد بود.   وی عنوان کرد: با توجه به هشدار قرمز هواشناسی و وجود رگبار فوق سنگین باران و تگرگ، وزش تند باد شدید با سرعت بیش از ۷۰ کیلومتر بر ساعت از رفتن کنار رودخانه‌ها و مسیل ها خوداری شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جست‌وجو برای یافتن نوجوان ۱۸ ساله غرق شده در رودخانه ماشکید ادامه دارد
  • محور پارگ به بخش پیرسهراب چابهار و مسیر دج‌ها مسدود است
  • انتقاد فرماندار شهرستان بستان آباد از اجرایی نشدن پایاب سد‌ها در این شهرستان
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سیل و بارندگی‌ و قطع ارتباط با ۷۳ روستا در قصرقند
  • موج سیلاب در جنوب ایران
  • شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد
  • آخرین اخبار از سیل در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت بارندگی شدید به زیرساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد