Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، وی در بخشی از سخنرانی خود با اشاره به نقش موثر دیپلماسی و اجماع بین المللی در دستیابی به توفق هسته ای گفت : اتحاد همان چیزی بود که منجر به شکل گیری این توافق شد.
وی ادامه داد : هر دیدگاهی هم که درباره این توافق داشته باشید، حقایقی وجود دارد که هیچ کس نمی تواند آن را منکر شود.
موگرینی افزود : آژانس بین المللی انرژی اتمی تاکنون پنج بار پایبندی ایران به توافق را مورد تایید قرار داده و دائما برنامه هسته ای ایران را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا تاکید کرد که پیوسته نشست های متعددی با حضور همه طرف ها برای ارزیابی اجرای کامل مفاد برجام برگزار می شود.
وی ضمن تاکید بر حمایت شورای امنیت سازمان ملل متحد از این توافق گفت : صریحا بگویم برجام متعلق به همه جامعه بین المللی است و اروپایی ها متعهد به حفظ توافق هستند چرا که باور دارند اجرای کامل و دقیق آن برای امنیت همه ما کلیدی است.
موگرینی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به پیچیدگی های فنی برجام و مدت زمان طولانی که برای دستیابی به آن صرف شد، گفت : بگذارید تاکید کنم این توافقی نیست که بتوان بخش هایی از آن را مورد بازنگری قرار داد.
وی ادامه داد : همانطور که گفتم این توافقی متعلق به همه جامعه بین المللی است و سندی نیست که دوجانبه تنظیم شده باشد و بتوان تغییری در آن اعمال کرد.
موگرینی با تکرار ادعای مقام های اروپایی گفت : چنانچه بخواهیم مانع توسعه برنامه هسته ای نظامی ایران شویم، جایگزینی برای برجام وجود ندارد.
مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در انتها بار دیگر برجام را دستاورد دیپلماسی خواند و تاکید کرد که جلسات کمیسیون مشترک برجام برای ارزیابی پایبندی همه طرف ها به این توافق ادامه خواهد یافت.
شبک ** 9386 ** 1917**مترجم : مهران معینی جم **انتشار دهنده: سید محمد باقر نوربخش

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در آئین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی وشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اشاره و اظهار کرد: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت: شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش‌های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوزه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

کد خبر 6095343

دیگر خبرها

  • اسراییل در باتلاق غزه گیر افتاده است
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد
  • بلینکن: حماس مقصر عدم حصول آتش‌بس است
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • فریاد‌های خانواده‌های اسرای اسرائیلی مقابل مقر اقامت بلینکن
  • توخل: رسیدن به فینال امکان‌پذیر است/ کیم بیش از حد طمع کرد
  • ضرورت بازنگری در دستورالعمل‌های تبلیغات محصولات آسیب رسان به سلامت
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟