Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: برای ساخت و تکمیل یادمان هفت تپه بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

سردار محمد حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور معبر وصل نسل ها با ارزشهای دفاع مقدس است عنوان کرد: اگر چنین برنامه فاخری نبود، صرفا انتقال این ارزش ها با برپایی نمایشگاه ها و سخنرانی ها در شهر های مختلف اثرگذار نبود و در حقیقت دلها با این سفر زمینی از محل زندگی مادی به سمت مناطق دفاع مقدس منتقل و این بار معنوی بر روح همه زائرین می نشیند و راهیان نور معبری به سوی نور می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه کربلا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد راهیان نور فناوری استفاده از ثروت عظیم دفاع مقدس اظهار داشت: این سخن معظم له نشان می دهد که مسیری که تا به امروز طی کردیم خوب بوده است و باید بیشتر از این روی این حرکت عظیم فرهنگی سرمایه گذاری کنیم.

این مسئول با اشاره به جمله ای دیگر از رهبر انقلاب که فرموده بودند جنگ ما گنج تمام نشدنی است عنوان کرد: این گفته امام خامنه ای موید این امر است که این گنج لزوم به استخراج دارد و هرکس بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد و نگاهش معنوی باشد نه تفریحی که غالبا هم مردم ما چنین نگاه معنوی دارند و با این نگاه به خوبی می توان از این گنج استخراج کرد.

سردار بابایی با عنوان این نکته که همه ساله شاهد این موضوع هستیم که مردم نسبت به امکانات و کشش مناطق زیارتی از این اردوها استقبال می کنند یادآور شد : با وجود وضعیت اقتصادی اقشار مردم و بالا رفتن هزینه های سفر راهیان نور باز هم شاهد حضور مردم ودر حال برنامه ریزی هستیم که غالب مخارج سفر توسط خود زائرین پرداخت شود.

وی با بیان اینکه با توجه به افزاهش هزینه ها باز هم شاهد استقبال مردم هستیم اشاره داشت : این به آن معنی است که کسانی که اهمیت موضوع را درک کردند تلاش شان این است که این اتفاق بیفتد و کم کم این سرزمین نزول ملائک توسط کاروان های به طور کامل و به اصطلاح خودگردان و بدون حمایت دیگران توسط مردم اداره شود.

سردار بابایی در ادامه با تاکید بر لزوم معرفی و تبیین یادمان هفت تپه بیان داشت: یادمان هفت تپه هنوز به خوبی تبیین نشده است و اگر این اتفاق بیفتد به نظر می رسد سال های آینده یکی از نقاط اصلی یادمانی برای نیمی از استان های کشور شود.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهمیت هفت تپه در دوران جنگ بیان کرد: هفت تپه در بعضی از عملیات ها مقر پشتیبانی اصلی بوده که روزی ۲۵ هزار نفر پشتیبانی می شدند و بخش عظیمی از جبهه را در بحث تغذیه رزمندگان پشتیبانی می کرد.
وی ادامه داد: بمباران های منطقه هفت تپه نشان دهنده این موضوع است که منطقه نقطه اثرگذاری بوده است و از استان های زیادی در این مقر شهید دادیم لذا لازم است ابتدا آنچه که در برای هفت تپه اتفاق افتاده را تبیین و مشخص کنیم این جایگاه چه جایگاهی است و به نظر می رسد هفت تپه ذخیره ای است که باید آشکار شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام

مهران محربیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی درباره گلایه مردم از ساز و کار اعتبار سنجی بانک‌ها مبنی بر اینکه حتی با یک روز تاخیر در پرداخت اقساط، رتبه اعتبار سنجی آن‌ها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند در حالیکه ممکن است اقشاری مانند کارگران با تاخیر حقوق و دستمزد خود را از کارفرما دریافت کنند، اظهار داشت: مدل جدید اعتبار سنجی بانک‌ها هنوز به اجرا نرسیده و با اجرای مدل جدید نحوه امتیازدهی به افراد تغییر کرد و در مدل جدید رفتار افراد در پرداخت اقساط تنها یک بخش از اعتبارسنجی است. در حالی که در مدل فعلی تقریبا عمده امتیازدهی براساس رفتار افراد در پرداخت اقساط است و هر فردی که پرداخت به موقع نداشته باشد به رتبه پایین‌تر تنزل پیدا می‌کند.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه در مدل جدید تمام این موضوعات دیده شده، گفت: در مدل جدید اعتبارسنجی عوامل دیگری در رتبه دهی موثر خواهد بود و عواملی که در این مرحله اضافه می‌شود سابقه محکومیت‌های مالی است.

معاون بانک مرکزی تاکید کرد: همچنین از موضوعات جدید در مدل اعتبار سنجی صدک بندی یارانه‌ها است و از این پس افرادی که برای دریافت یارانه اعلام می‌کنند از دهک‌های پایین جامعه هستند دیگر نمی‌توانند وام بانکی با اعداد و ارقام بالا را دریافت کنند به عبارت دیگر سقف تسهیلات برای افراد با اطلاعات صدک بندی یارانه‌ها تعیین می‌شود.

محرمیان ادامه داد: در مدل جدید موضوعات مالیاتی، جرایم رانندگی، نحوه رفع تعهدات ارزی و سایر موضوعات مورد نظر در شبکه بانکی اضافه خواهد شد و در مدل جدید رتبه بندی بسیار دقیق‌تر شده است.

وی در پاسخ به این سوال که مردم برای اصلاح رتبه خود در اعتبار سنجی باید چه اقدامی انجام دهند آیا پرداخت یک قسط زودتر به اصلاح رتبه کمک خواهد کرد، اظهار داشت: در مدل جدید تمام این موضوعات دیده شده و امسال هم این مدل جدید علمیاتی خواهد شد، در مدل فعلی هم مردم اگر در سررسید اقساط تسهیلات را بپردازند می‌توانند از کاهش رتبه جلوگیری کنند، اما اینکه برای اصلاح رتبه اقساط یک ماه زودتر پرداخت شود، اثرگذار نیست و نمی‌تواند توصیه درستی باشد.

محرمیان در پاسخ به این سوال که آیا در مدل جدید اعتبار سنجی رفتار افراد در پرداخت قبوض در نظر گرفته می‌شود، افزود: در این مرحله فعلا رفتار مردم در پرداخت قبوض و پرداخت به موقع یا با تاخیر قبوض در نظر گرفته نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • هشدار به یارانه‌بگیران متقاضی وام
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند