Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه فیلم و صوتباشگاه خبرنگاران جوان؛پلیس دبی سریع‌ترین خودروهای جهان از جمله بوگاتی، لامبورگینی، فراری، استون مارتین، نیسان، مرسدس بنز، بی ام دبلیو، بنتلی، آئودی و مک لارن را به کار گرفته است.



لینک دانلودانتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با ورود بخش خصوصی از طریق واگذاری و برون‌سپاری بخش عمده‌ای از مسئولیت‌هایی که از طریق وسایل هوشمند قابل اجرا است، کمبود نیروی پلیس راهور برطرف شود.

سردار تیمور حسینی در حاشیه دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تمام دنیا برای کلان شهرها و استان‌هایی که در معرض آلودگی هوا قرار دارند، برنامه‌های فوری را اجرا می‌شود. از نظر من اگر بتوانیم طی مدت ۱۰ سال طرح جایگزینی خودروهای هیبریدی و برقی را در استان‌های درگیر با آلودگی هوا اجرا کنیم، به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهیم کرد.

وی با اشاره به فعالیت خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون‌شهری افزود: این کار بر اساس تبادل اطلاعات مدیریت شهری و پلیس اجرا شده است و مطابق با آن پس از استعلام از سرور اجرایی پلیس مشخص خواهد خودروی مورد نظر برای حمل این محموله مجوزهای لازم را دریافت کرده است یا خیر؟، اگر فعالیت خودرو بدون مجوز باشد مطابق با جدول جرایم با آن برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور فراجا پیرامون تأثیر مثبت ثبت تخلف ناوگان‌های باری خاطر نشان کرد: هر کاری که در آن نظارت و کنترل وجود داشته باشد، در نهایت به نظم منجر می‌شود، چراکه برای آن آئین‌نامه و دستورالعمل وجود دارد. اگر اقدامی براساس آئین‌نامه باشد و برای آن ضمانت اجرا در نظر گرفته شود می‌تواند افراد را به سمت رعایت ملاحظات سوق دهد.

وی تصریح کرد: امیدوارم با ورود بخش خصوصی از طریق واگذاری و برون‌سپاری بخش عمده‌ای از مسئولیت‌هایی که از طریق وسایل هوشمند قابل اجرا است، کمبود نیروی پلیس راهور برطرف شود.

سردار حسینی اضافه کرد: سامانه‌های ثابت به دلایل مختلف از جمله حمایت نشدن به موقع از پیمانکاران با یک وقفه جدی مواجه شد، اما می‌توان با استفاده از تجهیزات دستی، قدرت مانور بالا و سرمایه‌گذاری روی واحدهای کوچک این مسائل را بهبود بخشید.

کد خبر 749705

دیگر خبرها

  • جهان احتمالا با ذراتی پر شده که سریع‌تر از نور حرکت می‌کنند
  • مشکل کمبود نیروهای پلیس راهور در شهرها را با برون‌سپاری رفع می‌کنیم
  • توضیحات پلیس برای عدم شماره‌گذاری تاکسی‌های برقی و ون‌ها
  • تنها تصاویر باقی مانده از مارک تواین / رشد جمعیت جهان در گذر تاریخ / هند جنوبی از نمای نزدیک / فضای شخصی چیست و چه میزان است؟ / دفاتر باز، گزینه مبالغه شده / بنزین زدن سریع‌تر است یا شارژ برقی؟
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد
  • سریعترین قطار‌های جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴
  • احداث و بهره‌برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • سریع‌ترین خودروهای رکوردشکن تاریخ، هواپیماهای بدون بال با سرعت 1000 کیلومتر (+عکس)