Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-06@02:21:31 GMT

قضاوت غلط و ناعادلانه منتقدان در مورد برانکو

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۶۹۲۶۳۶

قضاوت غلط و ناعادلانه منتقدان در مورد برانکو

به گزارش وانانیوز، بعد از شکست پرسپولیس برابر الریان قطر، برخی از منتقدان برانکو ایوانکوویچ از او ایراد گرفته‌اند که معمولا در مسابقات بزرگ نتایج خوبی به دست نمی‌آورد. این اظهارنظرها از آنجا جدی‌تر شده که پرسپولیس امسال به استقلال و ذوب‌آهن باخته است.

با این وجود شاید چنین نتیجه‌گیری عجولانه‌ای زیاد هم درست نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی عملکرد برانکو در دو سال اخیر نشان می‌دهد او بازی‌های بزرگ زیادی را هم با پیروزی پشت سر گذاشته است.

امسال پرسپولیس در دو بازی رفت و برگشت از استقلال فقط یک امتیاز گرفت، اما فصل گذشته در دو بازی چهار امتیاز مقابل این تیم به دست آورد.

در مورد تراکتورسازی کارنامه برانکو بهتر هم هست. او پارسال در بازی رفت این تیم را در تبریز برد و طلسم 14ساله نبردن پرسپولیس در زمین تراکتورسازی را شکست. بازی برگشت فصل گذشته هم در ورزشگاه آزادی مساوی شد. امسال پرسپولیس بازی رفت را در تبریز برگزار کرد و به نتیجه مساوی بدون گل رسید، اما در بازی برگشت این تیم را با سه گل شکست داد.

نفت تهران پارسال در هیچکدام از دو بازی رفت و برگشت مغلوب پرسپولیس نشد، اما امسال که وضع بهتری نسبت به پارسال دارد هر دو بازی را مقابل سرخپوشان واگذار کرده است.

پرسپولیس امسال بازی رفت را در اصفهان به ذوب‌آهن باخته، اما بازی برگشت با این تیم در ورزشگاه آزادی هنوز باقی مانده است.

در مورد دیدارهای آسیایی هم سرخپوشان فعلا فقط به الریان در زمین حریف باخته‌اند، وگرنه مساوی با الهلال در زمین بی‌طرف آنقدرها هم نتیجه بدی نیست.

در هر صورت ممکن است برانکو مرد بازی‌های بزرگ نباشد، اما فعلا برای رسیدن به این نتیجه زود است و باید قضاوت دقیق‌تر در این رابطه را به دست زمان سپرد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۲۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان

ایسنا/خوزستان باشگاه استقلال خوزستان از کمیته داوران خواست داور دیدار این تیم مقابل سپاهان، تغییر کند.

استقلال خوزستان که اکنون در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار دارد و هر کدام از بازی های باقی مانده برای این تیم حکم یک فینال جهت کسب امتیازات لازم برای بقا در لیگ را دارد، پس از اعلام حسن اکرمی به عنوان داور بازی این هفته این تیم مقابل سپاهان، طی نامه‌ای به کمیته داوران خواستار تغییر این داور شده است.

یه گزارش ایسنا، باشگاه استقلال خوزستان در نامه ای خطاب به بهاروند رییس سازمان لیگ فوتبال ایران، در خواست داشته است که باتوجه به تعیین داور مسابقه بین تیم های استقلال خوزستان و سپاهان و نظر به سوابق قضاوت اکرمی در بازی های این باشگاه در سنوات گذشته و مشکلات فی ما بین شکل گرفته، باتوجه به حساسیت های جدول لیگ برتر، در خصوص تعیین داور این دیدار تجدیدنظر شود.

پیش از این نیز استقلال خوزستان در سال های گذشته به قضاوت اکرمی اعتراض داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان