Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار سروستان گفت: قول مساعد مسئولین آموزش و پرورش کشور و سروستانی های ساکن تهران در جهت کمک به ساخت مدرسه، و همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با مجمع خیرین سروستان در راستای حل مشکلات زیرساختی آموزش سروستان از جمله دستاوردهای سفر به تهران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سروستان ما، محمد محمودی سروستانی؛ دبیر مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان سروستان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سفر تعدادی از اعضای این مجمع به تهران گفت: طی سفری که به تهران داشتیم، کمبود ها و مشکلات مدارس شهرستان را با مسئولان مربوط در میان گذاشته و خواستار رسیدگی به آن ها شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه این مطلب افزود: فرسودگی بیش از 70%مدارس شهرستان و نیاز به توجه هرچه سریعتر به آنها و تکمیل طرحهای نیمه تمام در دیدار با رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور و معاونان ایشان مطرح شد که با توجه به توضیحات ارائه شده قول مساعد جهت همکاری و کمک دادند و مبالغی نیز برای این طرح‌ها در نظر گرفته شد.


محمد محمودی همچنین اظهار داشت: دیدار با دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی در موسسه موعود عصر و رایزنی در خصوص مشکلات آموزش و پرورش سروستان از دیگر برنامه های مجمع خیرین مدرسه ساز سروستان در این سفر بود.

دبیر مجمع خیرین مدرسه ساز سروستان با اشاره به دیدار با دیگر بزرگان عرصه خیرین حوزه تعلیم و تربیت گفت:دیدار با دکتر حافظی، مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و پدر مدرسه سازی ایران و درخواست توجه ویژه ایشان و خیرین مدرسه ساز کشور به شهرستان محروم سروستان از دیگر دستاوردهای این سفر چند روزه به پایتخت بود.


درخواست همکاری و رایزنی و مشاوره گرفتن از سروستانی های مقیم تهران همچون؛ دکتر طهماسبی سروستانی، دکتر اسماعیل شفیعی سروستانی، استاد بیژن عدالت سروستانی و همراهی دکتر رضایی و مهندس فریدونی از جمله برنامه هایی بود که امید شروع به تلاش بیش از پیش جهت ایجاد بسترهای لازم عرصه تعلیم و تربیت را برای محمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار پر رنگ تر از گذشته کرد.

انتهای پیام/س


منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر جواد شریعتی گفت: پارمیدا رضایی، دانش‌آموز ۱۳ ساله اهل شهرستان لالی که بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت.     وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به ۳ بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.   دکتر شریعتی می‌گوید: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • اسماعیلی با سفیر ایران در باکو دیدار کرد
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • دیدار وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان
  • تجلیل از معلمان روستای احمد آباد سفلی در تکاب