Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوانبه نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، یوکیا آمانو، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد؛ با وجود نگرانی های آمریکا از فعالیت های هسته ای کره شمالی، اما تاسیسات نیروگاه هسته ای غنی سازی اورانیوم این کشور از نظر امکانات، در مقایسه با سال های پیش، دوبرابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمانو گفت: "برنامه هسته ای کره شمالی، وارد مرحله جدیدی می شود و بررسی شاخص ها، نشانگر پیشرفت این کشور در زمینه فعالیت های هسته ای است." و این مساله باعث افزایش نگرانی برخی کشورها همانند آمریکا می شود؛ زیرا کره شمالی در سال گذشته، 4 موشک به طرف پایگاه های نظامی آمریکا در ژاپن پرتاب کرد.
گفتنی است؛ مدت ها است که پیونگ یانگ به دنبال ساخت موشکی با سوخت هسته ای است که قادر به برخورد با خاک آمریکا و تخریب شدید آن باشد.
همچنین آمانو معتقد است؛ از آنجا که پیونگ یانگ هیچ اعتمادی به دست یافتن به راهکاری برای حل مشکلات سیاسی با آمریکا ندارد، برای ارتقای نیروگاه هسته ای کره شمالی و تولید پلوتونیم نهایت تلاش خود را به کار می گیرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان

به گزارش صدای ایران از ایرنا، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان دو تیم فوتبال الاتحاد و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه سه‌شنبه شب به مصاف یکدیگر رفتند.

الهلالی‌ها با حذف الحازم و التعاون به این مرحله رسیدند و التحاد نیز با کنار زدن الفحیا و الفیصلی جواز حضور در این مرحله را کسب کرد.

الهلال که از همان دقایق ابتدایی بازی را هجومی آغاز کرد در نهایت دقیقه ٢۵ بازی توسط میشل موفق شد گل نخست بازی را وارد دروازه حریف سنتی خود کند. در نهایت نیمه نخست این بازی با برتری شاگردان ژرژ ژسوس پایان یافت.

سرانجام بعد از حملات فراوان الاتحاد برای جبران گل خورده عیدالرزاق حمدالله موفق شد گل تساوی را در دقیقه ۶٧ وارد دروازه الهلال کند.

١۴ دقیقه بعد از این گل سعود عبدالحمید روی پاس مالکوم موفق شد گل دوم الهلال را وارد دروازه التحاد کند.

اگر چه با اخراج ساویچ الهلال ده نفره ادامه بازی را دنبال کرد، اما در پایان این شاگردان ژسوس بودند که با برتری ٢ بر یک راهی فینال شدند و در این دیدار باید به مصاف برنده دیدار الخلیج و النصر بروند.

دیگر خبرها

  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • آمریکا و عربستان در مسیر توافق هسته‌ای غیرنظامی؟
  • آمریکا از چین و روسیه خواست کنترل سلاح‌های هسته‌ای را به «هوش مصنوعی» نسپارند
  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • چین به بحث کنترل تسلیحات هسته‌ای ورود نمی‌کند
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • از کوره‌های آتشین تا نوک تیز؛ مدادها چگونه ساخته می‌شوند؟
  • مناقشه آبی ایران و افغانستان وارد فاز جدیدی شد
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • سنای آمریکا واردات اورانیوم از روسیه را ممنوع کرد