Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیستمین طرح آبخیزداری فارس در کارخانه سیمان لامرد آغاز شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرکل منابع طبیعی فارس گفت: ساخت سد در مسیر رودخانه مهران با ارتفاع 9 متر و میزان آبگیری 45هزار مترمکعب آب در کارخانه سیمان لامرد آغاز شد. مهرزاد بوستانی افزود: برای این کار 4 میلیارد ریال اعتبار با مشارکت کارخانه سیمان لامرد در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: شهرستان لامرد با دارا بودن منابع عظیم طبیعی می تواند به عنوان یک از زیستگاه های مطرح در حوزه آبخیزداری باشد و منابع طبیعی فارس همه تلاش خود را برای حمایت از طرح های آبخیزداری در این شهرستان به کار خواهد برد. مدیرکل منابع طبیعی فارس افزود: یکی از برنامه های منابع طبیعی در کشور حفاظت از منابع غنی آب و خاک است و در بارش های اخیر فارس و مخصوصا جنوب فارس نشان داد برای مهار آب های سطحی نیازمند گسترش برنامه های آبخیزداری و هدایت روان آب ها با اجرای طرح های آبخیزداری هستیم و آبی که برای ما یک نعمت هست نباید بگذاریم که برای ساکنان منطقه به عنوان یک خطر محسوب شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۳۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم

محمد نیکخواه گفت: طی گشت زنی مستمر نیرو‌های پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان بم و اقدام به موقع از تخریب اراضی ملی و برداشت غیر مجاز شن و ماسه در منطقه روداب غربی شهرستان جلوگیری شد. 

 

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بم بیان کرد:  پیشگیری از وقوع جرم اولویت نخست یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی گفت: نیرو‌های این یگان به گشت زنی‌های مستمر و شبانه روزی خود در اراضی ملی و همکاری مردم طبیعت دوست از هرگونه تخریب و تصرف منابع طبیعی جلوگیری خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • چرا شهرداری تهران درختان پارک جنگلی سرخه حصار را قطع کرد؟
  • یک حلقه چاه آب غیر مجاز در تنگستان پلمب شد
  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • بیش از ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی عنبرآباد رفع تصرف شد
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • سومین کارخانه سیمان «ویدر»، نگرانی ادامه‌دار اهالی و پاسخ یک مسئول
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم