Web Analytics Made Easy - Statcounter

یوسف گران‌پاشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری، با اعلام اینکه ستاد خدمات سفر نوروزی در پل‌سفید و فیروزکوه تشکیل شد، اظهار کرد: تمام فعالیت‌های نوروزی در 22 ایستگاه به صورت شبانه‌روزی مستقر و خدمات ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزانه بین 3 هزار و 500 نفر تا 5 هزار نفر مسافر از طریق راه ریلی مازندران جابجا می‌شوند، افزود: در حال حاضر براساس پیش فروش بلیت روزانه 4 هزار مسافر از طریق راه ریلی جابجا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه‌آهن شمال با اعلام اینکه هشت رام قطار در مازندران فعال است، اضافه کرد: در حال حاضر 16 قطار در مسیر راه ریلی در راه‌آهن شمال تردد می‌کند که شامل دو قطار در مسیر گرگان به تهران، ساری به تهران، ساری به مشهد و برعکس، سه قطار ریل‌باس گرگان به پل‌سفید هم آماده خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی است.

این مسؤول گفت: تاکنون تأخیر در جابجایی مسافر صورت نگرفت و مشکلی در تردد قطارها دیده نشد.

گران‌پاشا به روند مطلوب خدمات‌رسانی به مسافرانی که راه ریلی را برای سفر انتخاب می‌کنند اشاره کرد و افزود: نظافت ایستگاه، نمازخانه‌ها، سالن‌های مسافربری و سکوها مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه بلیت‌فروشی از 23 اسفندماه 95 به صورت آنلاین اینترنتی شروع شد و همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: اگر مسیر فروش بلیت برای مسافران خالی باشد همچنان بلیت‌فروشی استمرار دارد.

مدیرکل راه‌آهن شمال با بیان اینکه بخش حمل‌ونقل بار از طریق راه ریلی جریان دارد، افزود: پیک مسافر در ایام نوروز سبب شد بخشی از دیزل‌ها به مسافری اختصاص یابد.

وی اظهار کرد: روزانه بین 30 تا 55 واگن مازوت در نکا تخلیه می‌شود.

گران‌پاشا به بارگیری گندم 10 تا 15 واگن از نکا اشاره کرد و گفت: تخلیه گاز به گونی‌بافی قائم‌شهر و بارگیری ذغال‌سنگ در البرز مرکز، تخلیه روغن در کشت و صنعت و بهپاک بهشهر را در روند کار خود داریم.

انتهای پیام/و

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب

تین نیوز

مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: سیلاب قطار تهران گرگان را متوقف کرد و با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، نعمت الله حاجی زاده گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران گرگان را وادار به توقف کرد.

حاجی زاده گفت: با اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد، قطار در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

وی گفت: مسافران این قطار با مینی بوس و اتوبوس از بندرگز در حال جابه جایی به گرگان هستند. قطار تهران به گرگان شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود.

حاجی زاده گفت: با فروکش کردن آب حرکت قطار تهران گرگان برقرار می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان-ترکیه توقیف شد!
  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • جزئیات کشف سکه‌های دوره اشکانی از یک مسافر قطار
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • توقف قطار تهران گرگان بر اثر سیلاب
  • جابجایی بیش از ۷۴ هزار تن کالا از طریق خطوط آهن افغانستان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین