Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزن - فرماندار شهرستان رزن گفت: طی دومین روز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان رزن ۴۶ نفر ثبت نام کردند.

فتحعلی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ۳۰ اسفند امسال ثبت نام نامزدهای انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز شد و فرمانداری آماده ثبت نام علاقه‌مندان است، افزود:طی دومین روز ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان رزن ۴۶ نفر ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ثبت نام تا ۶ فروردین ادامه دارد و پس از اتمام مهلت قانونی ثبت نام، مراحل قانونی برای استعلام و بررسی صلاحیت ها آغاز می شود.

وی افزود: به تمام داوطلبان و طرفداران آنان اعم از افراد، احزاب و تشکل ها، توصیه شده قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که در رعایت قانون با هیچ شخصی تعارف نداریم و این موضوع را هر سه مرحله پیش، حین و پس از انتخابات رعایت می کنیم.

فرماندار شهرستان رزن گفت: اصل نخست، حفظ سلامت و رعایت قانون است و هر کسی که در این مقطع، تبلیغاتی انجام دهد، به عنوان تبلیغات زودرس تلقی می شود.

فرماندار رزن گفت: در اولین روز از ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در رزن ۳۶نفر در روستاها و ۳نفر برای انتخابات شوراهای شهر با حضور در فرمانداری ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه برای ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا ۳ محل پیش بینی شده است، گفت: ثبت نام در بخشداری‌های شهرستان رزن انجام می‌گیرد و ثبت نام شوراهای ۳ شهر رزن نیز در فرمانداری رزن صورت می‌گیرد.

حسینی با بیان اینکه برای انتخابات شوراهای شهر وروستا و همچنین انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۱۴۶ صندوق اخذ رأی پیش بینی شده است، گفت: در پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای رزن در ۹۵ روستا شورای سه‌نفره و در ۱۷ روستای شهرستان شورای پنج‌ نفره تشکیل خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۶۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،هوشیاراحمدیان اظهار داشت:خط انتقال آب روستای آبخورده به طول ۸۰۰ متر و با سایز لوله ۶۳ پلی اتیلن و از طریق مسیر سخت و سنگی کوهستان و به صورت دستی با مشارکت اهالی روستا انجام شد.   وی افزود: با اتمام این خط انتقال که از چشمه جدید روستا و با احداث مخزن بتنی ۲۰ مترمکعبی انجام گرفت مشکل آب شرب ۴۵ خانوار با ۲۰۳ نفر جمعیت رفع شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد