Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، فردین فرتوت نیا روز سه شنبه به ایرنا گفت: دمای هوای آستارا نسبت به 24 ساعت گذشته با یک درجه کاهش، به 9 درجه سانتیگراد رسیده و برای 24 ساعت آینده، آسمانی ابری به همراه بارندگی و در ارتفاعات بارش برف پیش بینی می شود.
وی سرعت باد را در آستارا 10 کیلومتر بر ساعت و میزان رطوبت هوای این شهرستان را 87 درصد اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا نیز گفت: برغم بارش برف به صورت پراکنده در ارتفاعات حیران، راه های اصلی و فرعی باز است و تردد در آنها ادامه دارد.
انور بی نیاز از آمادگی شبانه روزی 30 راهدار در تعطیلات نوروزی در محورهای اصلی و فرعی آستارا خبر داد و افزود: گردشگران نوروزی با توجه به لغزنده بودن محور آستارا - اردبیل، با احتیاط رانندگی کنند.
شهرستان مرزی بندر آستارا در منتهی الیه غرب استان گیلان با یک هزار و 200 میلیمتر بارش در سال، جزو پربارانترین مناطق ایران است و 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه دارد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده

مطابق داده‌های اداره کل هواشناسی استان تهران طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، به نقل از اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان طی ۳ روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و از روز سه‌شنبه افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز چهارشنبه تا پایان هفته جاری، افزایش ابر گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران با احتمال رعدوبرق در پاره‌ای نقاط به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

شایان ذکر است طی ۵ روز آینده روند تدریجی افزایش دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: فارس

کد خبر 748885

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت