Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمدرضا خانزاده حالا در مشهد توپ می‌زند. مدافع تیم فوتبال سیاه جامگان حرف های زیر را در سال جدید به زبان آورده است:

* سال ۹۵ چطور گذراندید؟

- در سال ۹۵ من تقریبا از صفر شروع کرده بودم و بعد از محرومیتی که پشت سر گذاشتم برایم خیلی سخت بود که از اوج به پایین آمدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به آرزوهایم برسم و تا به امروز که از صفر شروع کردم از خودم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* غیرفوتبالی؟

- در زندگی ما فوتبال در زندگی شخصی هم تأثیر دارد، شرایط خوبی داشتم و این که در مشهد هستم هم کمکم کرد تا آرام شوم هر وقت که دلم می گیرد به زیارت می‌روم و آرام می‌شوم. در کل سال بدی نبود.

* بهترین اتفاق ۹۵؟

- ازدواج عموم.

* بدترین اتفاق؟

- اتفاق بدی نداشتم.

* از چه کسی عیدی هرسال گرفتی؟

- عیدی معمولا از مادربزرگم می‌گیرم. به نظر من سلامتی خانواده‌ام عیدی است.

* بهترین نفرات زندگی‌ات؟

- من عاشق دایی و پدرم هستم.

* بهترین دوستت؟

- پسر دایی ام مثل داداشم است و در حال حاضر هم در آکادمی منچستر بازی می کند و یکی از آینده‌داران فوتبال است.

* بهترین خاطره فوتبالی؟

- برد دربی همیشه برای همه بازیکنان شیرین است.

* بهترین هم اتاقی؟

- عباس عسگری، میلاد غریبی.

* خسیس ترین بازیکن؟

- هیچ کس خسیس نیست.

* بهترین دوست که با او در مورد فوتبال مشورت می‌کنی؟

- سیدجلال حسینی.

* فوتبال را از کی شروع کردی؟

- من از ده سالگی فوتبال را در راه‌آهن شروع کردم تا پرسپولیس و بعد تیم های دیگر رفتم.

* بعد از محرومیت تمرینات چطور بود؟

- اولش انفرادی تمرین می‌کردم و بعد به فولاد رفتم. روزهای سختی را پشت‌سر گذاشتم تا بتوانم دوباره از صفر شروع کنم.

* دانشجویی؟

- نه ولی تصمیم دارم که در رشته تربیت بدنی ادامه تحصیل بدم.

* قرار بود بروی لیگ سوئد چی شد؟

- به خاطر سهل انگاری که داشتم نتوانستم به لیگ سوئد بروم، نمی دانستم که باید رضایت‌نامه باشگاه را به فدراسیون فوتبال ببرم و آنجا ثبت کنم. وقتی رفتم برای آن که از ایران بروم در باشگاه به من گفتند که قراردادت را فسخ کردی؟ اگر نکردی نمی توانی در هیچ تیمی بازی کنی. این شد که من نتوانستم به لیگ سوئد برم.

* حرف پایانی...

- آرزو می‌کنم هواداران مثل همیشه سربلند و سرافراز باشند. همانطور که از اول فصل گفتم پرسپولیس با اختلاف زیاد قهرمان خواهد شد و با همین روند در آسیا نیز قهرمان خواهد شد در آخر افتخار می‌کنم که پرسپولیسی هستم.

روزنامه پیروزی

109

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • اتفاق جالب بعد از حذف پرسپولیس در اراک؛ بازیکن حریف برای سرخ‌ها آرزوی موفقیت کرد
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • مورایس: استقلال ملاثانی باعث افتخار جام حذفی بود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!