Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به آخرین اقدامات اصولگرایان برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد: به نظر می‌رسد همه احساس تکلیف کرده‌اند و به هر حال نمی‌توانیم مانع این مسئله باشیم.

اصولگرایان قطعاً به وحدت نمی‌رسند

او گفت: فعلاً تعداد زیادی از دوستان اصولگرا اعلام کاندیداتوری کرده‌اند اما طبیعتاً باید به سمتی حرکت کنند که به اتحاد و اجماع برسند که البته این امر بعید به نظر می‌رسد اما ما برای‌ آن‌ها آرزوی خیر داریم و امیدواریم این مهم محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کواکبیان تصریح کرد: دوستان اصولگرا قطعاً به وحدت نمی‌رسند؛ چراکه مثلاً حزب موتلفه که اعلام کرده کاندیدای حزبی دارند و به نفع کسی کنار نمی‌کشند و باقی دوستانی که در تشکیلات اصولگرایان گردهم آمده‌اند نیز قادر به دستیابی به وحدت نیستند.

حضور چند کاندیدای اصولگرا برای در اختیار داشتن دست بالا در مناظره‌ها

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس دهم نیز خاطرنشان کرد: با این حال، به فرض محال اگر اصولگرایان به وحدت برسند، حتماً چند نفر نام‌نویسی می‌کنند تا لااقل در مناظره‌ها دست بالاتر را در اختیار داشته باشند. بنابر این باید منتظر بمانیم تا مشخص شود دقیقاً چه کسانی به میدان می‌آیند.

شخصاً اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام!

دبیرکل حزب مردم‌سالاری درباره اعلام کاندیداتوری خود نیز گفت: هنوز شخصاً اعلام کاندیداتوری نکرده‌ام. کنگره به این مسئله رای داده و بنده هم همچنان درحال ارزیابی و مشورت با برخی بزرگان هستم.

جمع‌بندی مردم‌سالاری این بود که یک اصلاح‌طلب درکنار روحانی کاندیدا شود

او ادامه داد: دوستان ما در کنگره حزب مردم‌سالاری نیز چنین جمع‌بندی‌ای داشتند که نباید میدان را به طور کامل به جریان اصولگرایی بسپاریم و باید بجز آقای روحانی که مطرح است، یک کاندیدای اصلاح‌طلب دیگر نیز حاضر باشد.

باید در مناظره‌ها حداقل یک نفر را در کنار روحانی داشته باشیم

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس دهم تصریح کرد: البته شاید همه اصلاح‌طلبان در این رابطه اتفاق‌نظر نداشته باشند اما برخی از بزرگان تایید می‌کنند که باید در مناظره‌ها حداقل یک نفر را در کنار آقای روحانی داشته باشیم.

رئیسی درصورت تمایل به اعلام کاندیداتوری، خودش اعلام کند، نه کریمی‌قدوسی

کواکبیان همچنین در واکنش به اظهارات چندی پیش کریمی قدوسی که از طریق تریبون نماز جمعه مشهد بجای حجت‌الاسلام رئیسی اعلام کاندیداتوری کرده بود، گفت: شخصیت آقای رئیسی والاتر از این است که کسی بجایش سخن بگوید و طبیعتاً‌ اگر تمایلی به حضور داشته باشند، باید خودشان اعلام کنند، نه آقای کریمی قدوسی!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۸۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای

265 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903034

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • کدام ‌حوزه‌های فناورانه در کیش به توسعه می‌رسند
  • گفت‌وگوی مستقیم نامزدهای انتخابات با مردم در «فرصت انتخاب» و «نماینده مردم»
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • افزایش گرایش مردم به لیست‌ها در دور دوم انتخابات مجلس
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی از جلسات با گروه‌های سیاسی دنبال چه هدفی است؟
  • جلسات محسن رضایی با احزاب و جریان‌های انقلاب