Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:22:17 GMT

۶ تصادف در مازندران ۳۹ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۶۹۸۳۶۵

۶ تصادف در مازندران ۳۹ مصدوم برجای گذاشت

ساری - سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران گفت: در ۲۴ ساعت گذشته براثر شش حادثه تصادف ۳۹ نفر در استان مصدوم شدند.

زکریا اشکپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در روز اول فروردین ۹۶ تیمهای فوریت های پزشکی مازندران به ۳۹ مصدوم تصادفی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند و بیشترین آمار این تصادفات در محور هراز و بعد در مسیر آمل به محمودآباد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تصادف اول در محور هراز منطقه بایجان بر اثر برخورد خودروهای mvm، پژو ۴۰۵ و پژو پارس شش نفر مصدوم شدند که همگی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند و در دومین تصادف در محور هراز، روبروی معدن شهیدی بر اثر برخورد خودروهای پراید و تویوتا هفت نفر مصدوم شدند که پنج نفر توسط تیمهای اورژانس به صورت سرپایی مداوا و دو نفر به بیمارستان۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

وی اظهار داشت: همچنین در سومین تصادف در محور آمل - محمودآباد منطقه کلاصفا براثر انحراف پراید شش نفر مصدوم و به بیمارستان ۱۷ شهریور انتقال داده شدند و در چهارمین تصادف که در محور ساری - کیاسر بین دو خودروی پراید رخ داد، هفت نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.

به گفته اشکپور، در پنجمین تصادف در جاده آمل محمودآباد در منطقه تلیکسر بین دوو دروی نیسان و پراید اتفاق افتاد که شش نفر مصدوم شدند و از این تعداد یک نفر سرپایی مداوا و پنج نفر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

سخنگوی مرکز فوریت های پزشکی مازندران تصریح کرد: در ششمین تصادف در محور هراز در منطقه نارنجستان بین خودروهای نیسان و پژو هفت نفر مصدوم شدند که توسط تیمهای اورژانس پس ازانجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:شب گذشته در محور ارومیه_ تبریز (قیرمیزی یول، ۳۰۰ متری جاده روستای اوصالو) یک دستگاه خودروی پراید دچار واژگونی شده و ۴ نفر از مصدومین این حادثه پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط پایگاه امداد و نجات جاده شهید کلانتری به مراکز درمانی منتقل شدند.   محبوبی گفت: در حادثه دیگری در محور ارومیه _شهید کلانتری (روبروی پلیس راه ارومیه_تبریز) خودروی سواری پژو و وانت پیکان باهم برخورد کردند و این حادثه ۲ مصدوم برجای گذاشت.

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • تصادف در محور شهرکرد _فرخ‎ شهر با یک فوتی
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جان باختند
  • ۵ سرنشین پراید در تصادف با کامیون در محور رستم جا باختند
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی