Web Analytics Made Easy - Statcounter

تصور کنید وارد سوپرمارکت شوید و یک بسته سیب ، موز یا پرتغال پوست کنده خریداری کنید و به عنوان میان وعده مصرف نمایید.

صنعت بسته بندی مواد غذایی رشد چشمگیری دارد و این صنعت همواره محصولات نوینی را به بازار معرفی می کند. یکی از این محصولات بسته بندی های یک نفره مواد غذایی می باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، بسته بندی یک نفره نوعی بسته بندی یکبار مصرف است که پس از بازکردن، فرآورده آن قابل نگهداری نباشد و میبایست بلافاصله مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات قابل تولید به شکل یک نفره عبارتند از :

انواع ترشی لیته، بندری، گل کلم و غیره، ادویه و چاشنی، سماق، عسل، رب انار، روغن زیتون، قند و شکر و نمک، آبلیمو، انواع سس و پودر و …. میباشد. وزن بسته بندی ادویه جات و چاشنی ها برای هر ساشه ۵ گرم، برای آبلیمو یک نفره ۱۰ گرم، روغن زیتون یک نفره ۱۰ گرم و برای رب انار ۲۰ گرم خواهد بود.

بسته بندی یک نفره سس ها و ادویه ها از جمله موادی هستند که بسیار در بازار محبوب می باشد. سایر محصولات نیز کمابیش در بازار وجود دارند. شما می توانید با کارتحقیقاتی سایر محصولاتی را که می توان بصورت یک نفره یسته بندی نمود شناسایی کنید و در بازار تست کنید.

به عنوان نمونه انواع میوه های تازه پوست کنده و بسته بندی شده بصورت مخلوط یا جدا از هم می تواند یک ایده اولیه باشد. تصور کنید وارد سوپرمارکت شوید و یک بسته سیب ، موز یا پرتغال پوست کنده خریداری کنید و به عنوان میان وعده مصرف نمایید. با افزایش زندگی ماشینی بسیاری از افراد فرصت خریدن ، شستشو و پوست کندن میوه را ندارند. دانش آموزان مدارس و کارمندان و خانمهای شاغل می توانند از مشتریان این فبیل محصولات باشند. البته سلامت از اطمینان محصولات و برندسازی نقش مهمی در ایجاد اعتماد مشتریان دارد.

اقبال به محصولات یک نفره با افزایش مصرف کنندگانی که تنها زندگی می کنند، سریع‌تر شدن سرعت زندگی و کمبود زمان هر وعده غذایی در اروپا و انگلستان در حال افزایش است. این خود یک مثال زنده از پاسخ گویی تولید کنندگان به نیاز مشتریان است. رواج بسته بندی های یک نفره باعث نوآوری های بسیاری در حوزه های مختلف صنایع غذایی شده است. افزایش بسته بندی های متنوع یک نفره برای مشتریان ایجاد ارزش می‌کند مثلا با اینکه یک بسته بندی منفرد در مقایسه با بسته بندی های عمومی نسبت به حجم، گرانتر تمام می شوند، مشتریان به خاطر راحت تر بودن آنها را ترجیح می دهند.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۸۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی

خرابی خودرو تجربه‌ای ناخوشایند است که دیر یا زود برای هر صاحب خودرویی اتفاق می‌افتد. اما قبل از تعمیر، دغدغه‌ای جدید به وجود می‌آید «چگونه از اصالت لوازم یدکی خریداری شده مطمئن شویم؟» لوازم یدکی اصل، قطعاتی هستند که توسط خودروساز یا شرکت‌های تأیید شده توسط آنها تولید می‌شوند. این قطعات از مواد باکیفیت ساخته شده و با دقت بالا مونتاژ می‌شوند تا با عملکرد و مشخصات فنی خودرو شما مطابقت داشته باشند. در مقابل، لوازم یدکی تقلبی، قطعاتی هستند که توسط شرکت‌های غیرمجاز و بدون نظارت کیفی تولید می‌شوند. این قطعات از مواد بی‌کیفیت ساخته شده و ممکن است به درستی با خودرو شما مطابقت نداشته باشند. استفاده از لوازم یدکی تقلبی می‌تواند خطرات زیادی مانند کاهش عملکرد خودرو، افزایش خطر خرابی و به خطر افتادن ایمنی را به همراه داشته باشد بنابراین تا انتهای این مطلب که توسط پخش لوازم یدکی خودرو بهفر یدک تهیه شده است همراه ما باشید تا با روش های تشخیص لوازم یدکی اصل آشنا شوید.

روش های تشخیص قطعات یدکی اصلی قیمت:

یکی از راه‌های تشخیص اصل بودن قطعه یدکی، بررسی قیمت آن است. قیمت لوازم یدکی اصل معمولاً از لوازم یدکی تقلبی بیشتر است. دلیل این امر، استفاده از مواد باکیفیت و مونتاژ دقیق در تولید این قطعات است. مثلا قیمت سنسور اکسیژن اصل ان تی کا (یکی از بهترین مارک های سنسور اکسیژن موجود در بازار) تفاوت بسیاری با نوع تقلبی آن دارد که این قیمت ارزان تر در بازار قطعات یدکی به ووفور دیده می شود.

اما باید به این نکته توجه کرد که همیشه قیمت بالا نشان‌دهنده اصل بودن قطعه یدکی نیست. برخی از سودجویان، قیمت لوازم یدکی تقلبی را به گونه‌ای تعیین می‌کنند که با قیمت لوازم یدکی اصل برابری کند یا حتی از آن بیشتر باشد. اما در کنار قیمت، حتما به موارد دیگر هم که در ادامه گفته می شود توجه داشته باشید.

بسته‌بندی:

یکی دیگر از راه‌های تشخیص اصل بودن قطعه یدکی، بررسی بسته‌بندی آن است. بسته‌بندی لوازم یدکی اصل معمولاً از کیفیت بالایی برخوردار است و دارای مشخصات زیر است:

علامت تجاری و نام شرکت تولید کننده: علامت تجاری و نام شرکت تولید کننده باید به طور واضح روی بسته‌بندی درج شده باشد. مشخصات فنی قطعه: مشخصات فنی قطعه، مانند مدل، شماره سریال و تاریخ تولید، باید روی بسته‌بندی درج شده باشد. هولوگرام و کد اصالت: بسیاری از شرکت‌های تولید کننده لوازم یدکی اصل، از هولوگرام و کد اصالت برای تأیید اصالت قطعات خود استفاده می‌کنند. کیفیت چاپ و رنگ: بسته‌بندی لوازم یدکی اصل باید از کیفیت چاپ و رنگ بالایی برخوردار باشد.

در مقابل، بسته‌بندی لوازم یدکی تقلبی معمولاً از کیفیت پایینی برخوردار است و ممکن است دارای نقص‌هایی مانند موارد زیر باشد:

عدم وجود علامت تجاری یا نام شرکت تولید کننده: علامت تجاری یا نام شرکت تولید کننده ممکن است به طور واضح روی بسته‌بندی درج نشده باشد یا اصلاً وجود نداشته باشد. مشخصات فنی ناقص یا غلط: مشخصات فنی قطعه ممکن است به طور کامل روی بسته‌بندی درج نشده باشد یا غلط باشد. عدم وجود هولوگرام و کد اصالت: هولوگرام و کد اصالت ممکن است روی بسته‌بندی وجود نداشته باشد یا تقلبی باشد. کیفیت پایین چاپ و رنگ: بسته‌بندی ممکن است از کیفیت چاپ و رنگ پایینی برخوردار باشد. ظاهر قطعه:

یکی دیگر از روش های تشخیص قطعات یدکی اصل، توجه به ویژگی های ظاهری قطعه است. قطعات یدکی اصل، از مواد اولیه مرغوب ساخته شده‌اند و ظاهری تمیز، دقیق و بدون نقص دارند. علامت‌ها و کدهای حک شده روی قطعه ی خریداری شده، باید با نمونه‌های اصل مطابقت داشته باشند.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

گارانتی خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین مولفه هایی است که می تواند نشان دهنده ی اصل بودن قطعه ی یدکی باشد. شرکت های تولید کننده لوازم یدکی اصل ، معمولا برای محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می کنند. این امر نشان می دهد که شرکت به کیفیت محصولات خود اطمینان دارد و در صورت بروز مشکل، آماده ارائه خدمات به مشتریان خود است. در مقابل، قطعات یدکی تقلبی معمولا بدون گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می شوند. دلیل این امر، عدم اطمینان تولیدکنندگان تقلبی از کیفیت محصولات خود و عدم تمایل آنها به ارائه خدمات به مشتریان است.

خرید از فروشگاه‌های معتبر:

و به عنوان آخرین نکته و روش تشخیص لوازم یدکی اصل، حتما از فروشگاه های معتبر خرید کنید. چرا که فروشگاه های معتبر لوازم یدکی خودرو به هیچ عنوان اعتبار خود را زیر سوال نبرده و قطعات اصل را به فروش می رسانند و به عنوان نکته ی آخر اگر به دنبال یک برند و مارک خاص از یک قطعه هستید، سعی کنید از نمایندگی آن برند در شهر خود خریداری کنید.

سخن پایانی

با توجه به اینکه استفاده از لوازم یدکی اصل، تضمینی برای سلامت و طول عمر خودرو شماست. با کمی دقت و توجه به نکات ذکر شده، می‌توانید از خرید قطعات تقلبی و ضررهای ناشی از آن جلوگیری کنید. قبل از خرید، اطلاعات کافی راجع به قطعه مورد نظر کسب کنید. و به هنگام خرید، به جزئیات دقت کنید و در صورت مشاهده هرگونه نقص، از خرید قطعه خودداری کنید. بهفر یدک یکی از فروشگاه های معتبر لوازم یدکی خودرو در غرب استان تهران بوده که شما می توانید لوازم یدکی پراید، پژو 405، 206، تیبا، سمند و سایر خودرو ها را به صورت حضوری و اینترنتی تهیه کنید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1884912

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید دستگاه تسمه کش مناسب
  • چرا سرمایه‌گذاری روی سیم کارت ایده خوبی است
  • «روش ۳۳۳» چیست و چگونه از آن برای بسته‌بندی لباس‌های مخصوص سفر استفاده کنیم؟
  • انواع هدیه نوروزی با بسته‌بندی‌ خلاقانه و جذاب با ارسال فوری
  • انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی
  • هر کیلو گوشت قرمز دولتی ۲۹۹ هزار تومان در میادین میوه و تره بار
  • روش تشخیص لوازم یدکی اصل از تقلبی
  • کتاب آینده‌پژوهی محصولات لوازم خانگی رونمایی شد
  • میوه شب عید با قیمت تمام شده عرضه شود/ پرهیز از درجه بندی کردن زولبیا و بامیه
  • فراوانی میوه و سبزی‌جات عدم مدیریت بازار را پوشش داده است