Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@07:11:39 GMT

قیافه جالب سلبریتی ها اگر مشهور نبودند!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۶۹۹۶۸۲

قیافه جالب سلبریتی ها اگر مشهور نبودند!

گزارش کامل از گزیده‌خبرهای امروز «تابناک با تو» را با کلیک بر تیتر و یا عکس آن بخوانید.قیافه جالب سلبریتی ها اگر مشهور نبودند! ملودی ساخته شده از آواز خوانی یک سگ با قوطی های شیشه ای جا شمعی بسازید بیتا سحر خیز: کاندیدای شورای شهر نشدم +عكس ساعتی که باید به احترام زمین ایستاد +عكس دردسرهای عروسی لیونل مسی با پیکه! طوطی که خنده مسری دارد! +عکس خانوم بازیگر و مادرش در جشنواره بین المللی مد+عكس عکس دختر جوان ایرانی که سی ان ان منتشر کرد بازگشت عجیب قاشق‌زنی به تهران+عكس سفره هفت سین چوپان کنار گله اش+عكس یک بازیگر و یک کارگردان دیگر نیز از جم برگشت خوردند
مسافران نوروزی مبتلا به میگرن بخوانند
دستگیری 119 سارق در زاهدان در تعطیلات نوروز
عکسی که دختر حسن جوهرچی منتشر کرد
چغاله بادام کیلویی ۲۰۰ هزار تومان!
اعلام قیمت بلیت‌های بازی تیم ملی ایران و قطر
آجیل چقدر کالری دارد؟
بدترین شهرهای جهان برای زندگی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۶۹۹۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیام بهاری تلویزیون: صداوسیما شکست خود را پذیرفت

در همین چند روز که برنامه‌های نوروزی تلویزیون در حال پخش است، اولین نکته‌ای که به چشم می‌خورد، حضور پررنگ سلبریتی‌ها در تمام شبکه‌هاست.

به گزارش عصر ایران، پخش فصل جدید سریال زیرخاکی آغاز شده است و در همین چند قسمت اولیه مورد توجه مخاطبان قرار گرفته و انصافا که زوج پژمان جمشیدی و ژاله صامتی کاملا اوقات شاد و مفرحی را به داخل خانه‌ها بازگردانده‌اند.

از طرف دیگر هر وقت که به برنامه‌های ویژه عید نورزو نگاه می‌کنید چند سلبریتی در کنار مجری‌ها ایستاده‌اند و در حال حرف زدن هستند، در برنامه شب عیدی شبکه دو آقا رشید، بابک افرا، امیر علی اکبری (مبارز MMA)، سیروس میمندی، علی صالحی، حمیدرضا پگاه، ایرج نوذری، احمد نجفی و ... در برنامه سال نو شبکه سوم سیما مهران غفوریان، شهاب عباسی، بیژن بنفشه خواه، حسین سلیمانی، مصطفی راغب، رامین نصیر ناصر، نعیمه نظام دوست، سینا حجازی، حامد همایون، سالار عقیلی، امید حاجیلی و ... فقط بخشی از مهمانان برنامه‌ها بودند.

مصطفی قاسمی، روزنامه‌نگار در مطلبی با عنوان «پایان ماه عسل آقا وحید» نوشت: «احتمالا ویدیوی اذان گفتن بنیامین بهادری را دیده‌اید که به نوعی آغازگر جنجالی ویژه‌برنامه‌های نوروز ۱۴۰۳ تلویزیون بود. برنامه‌هایی که با دورهمی سلبریتی‌ها در اغلب شبکه‌ها و شیرین‌کاری‌های آقای «جدی می‌فرمایید؟» ادامه یافت و از فردا با اجرای مریم مومن شرکت‌کننده ثابت مافیا‌های نمایش خانگی در شبکه ۵ پیگیری می‌شود. جالب نیست که صداوسیمای ضدسلبریتی وحید جلیلی به صداوسیمای پرسلبریتی امروز برسد؟»

آنچه مهم است این است که تلویزیون و مدیران صداوسیما به این نتیجه رسیدند که نتیجه سال‌ها کار و زحمت دیگران را نمی‌توان یک شبه دور ریخت و به جای آن اتفاقی را رقم زد که فقط مطلوب خودمان است حال به هر دلیلی... جایگزین سازی با برنامه‌های مشابه و کپی برداری و... هم باز جوابگو نیست.

حتی اذعان خود مدیران صداوسیما به افت شدید بینندگان تلویزیون هم به عنوان یک نوع واقع بینی باید تلقی شود و به قولی پذیرفتن شکست اولین قدم برای راه به سوی پیروزی است.

رسانه مهمی، چون تلویزیون به ویژه در کشور ایران که هیچ گونه رقیبی در بخش خصوصی یا نیمه خصوصی ندارد و یک نهاد کاملا دولتی است (پولش را از دولت می‌گیرد) که بر اساس پول مالیات و درآمد ملی می‌چرخد، باید به دور از هرگونه جناح بازی یا دسته و گروه بندی برای همه مردم ایران برنامه بسازد.

این مهم رقم نمی‌خورد مگر این که یک نگاه بالادستی فراجناحی در میان مدیران صداوسیما حاکم باشد که این مهم را تمییز دهد که قرار نیست همه چیز را فدای چند ایده کرد.

اتفاقا حال همان ایده‌هایی که قبلا همواره به عنوان شمشیر نقد از طرف برخی افراد و مدیران کنونی صداوسیما به همه طرف زخم می‌زد در مجال محک قرار گرفت و مشخص شد که حتی در حد همان ایده هم جوابگو جامعه امروز ایران نیست.

حال احتمالا در شب‌های آینده و شب سال تحویل بسیاری سلبریتی و برنامه سازان دیگر هم پا به عرصه تلویزیون خواهند گذاشت و این جعبه جادو تماشایی‌تر خواهد شد. فصل جدید نون خ در راه است، عمو پورنگ به شبکه دو برگشته است، ایرج طهماسب قرار است برای شبکه نسیم برنامه مهمانی را بسازد.

برنامه‌های گفتگومحور، چون شب خوش و برمودا در حال پخش است که هر کدام مهمانان خاص را دعوت می‌کنند که برخی اوقات همان سلبریتی‌ها هستند، یا خود سلبریتی‌ها مجری برنامه هستند مانند محمدرضا گلزار، سید جواد رضویان، مهران غفوریان، یوسف تیموری و ... از مهران مدیری هم برای ادامه همکاری دعوت به کار شده است و ...

آنچه پر واضح مشخص است این است که مدیران صداوسیما و علی الخصوص تلویزیون پذیرفتند که خرچ هزاران میلیارد تومان از پول بیت المال بدون مخاطب هیچ دستاوردی برای هیچ کس نخواهد داشت.

خلاصه کلام این که اولین پیام بهاری سال ۱۴۰۳ این است: صداوسیما شکست خود را پذیرفت واین اتفاق خوبی است.

دیگر خبرها

  • دستمزدکارگران ۳۵.۳درصد افزایش یافت/نمایندگان کارگری درجلسه نبودند
  • (ویدئو) شکل و قیافه عجیب اگزوز یک خودرو
  • قیام الهی سلبریتی‌ها! + فیلم
  • حرفهای بازیگر مشهور آمریکایی برنده اسکار درباره قرآن | ببینید
  • شکل و قیافه عجیب اگزوز یک خودرو (فیلم)
  • اولین پیام بهاری تلویزیون: صداوسیما شکست خود را پذیرفت
  • ربودن دختر ۱۱ ساله توسط ۲ اراذل و اوباش مشهور در شرق تهران
  • «بینوایان» با حضور ۴۰ بازیگر تئاتر و سینما صوتی شد
  • (تصویر) بزرگ شدن و تغییر قیافه بازیگر نوجوان سریال پایتخت
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند