Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در جریان سفر هیئت دولت به خراسان جنوبی از کارخانه اکسید منیزیم بازدید کرد.

سالیانه حدود 50 هزار تن انواع محصولات در کارخانه اکسید منیزیم شهرستان سربیشه استان خراسان جنوبی تولید می‌شود که از این میزان 45 هزار تن انواع مواد اولیه صنایع نسوز و مابقی مواد اولیه صنایع کاشی و سرامیک و صنایع شیمیایی معدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصول اصلی این کارخانه تولید گرید‌های مختلف اکسید منیزیم سینتره یا منیزیای تفجوش شده است و انواع کلینکرهای نسوز با پایه منیزیا مانند: مگدولومای نسوز و اسپینل منیزیای آلومینا و همچنین منیزیای کلسینه و انواع منیزیت دانه ‌بندی نیز در این کارخانه تولید می‌شود.

پیش از این نیز حدود 70 نفر از کارگران اولین کارخانه تولید اکسید منیزیم کشور از کار بیکار شده‌اند و امروز در انتظار برگشت مجدد به کار خود هستند.

برخی از کارگران کارخانه تولید اکسید منیزیم که شاید سابقه کار آنها در این کارخانه به بیش از ده سال می‌رسیده است و با توجه به شرایط سنی برخی از آنها که بالای چهل سال بوده‌اند امروزه دیگر کاری برای گذران زندگی نمی‌توانند پیدا کنند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • تیمارگاه حیات وحش خراسان رضوی راه‌اندازی می‌شود
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • «خضری» در یک قدمی فرآوری ۵ ماده معدنی/جهش اقتصادی در حوزه معدن
  • راهنمای خرید انواع بوته گرافیتی و شمش روی
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی