Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@20:40:17 GMT

مرد رمال قاتل زن جوان در پشت شمشادهای بزرگراه باکری بود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۰۲۹۳۵

عقربه ها ساعت 6:20 دقیقه صبح 23 اسفند ماه سال گذشته یکی از ماموران شهرداری در حال نظافت در کنار بزرگراه باکری بود که با جسد زن جوانی در میان شمشادهای کنار بزرگراه روبرو شد.

همین کافی تا تیمی از ماموران کلانتری 133 کوی نصر در محلجرم Crimeحاضر شوند و پس از تایید از کشته شدن زن جوان با ضربات چاقو تیمی از ماموران اداره دهمپلیس Policeآگاهی تهران همراه بازپرس محسن مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای امورجناییدر صحنهجنایت Crimeحاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که زن جوان با ضربات چاقو بهقتل Murderرسیده و هیچ مدرک شناسایی همراه زن جوان نبود و جالب اینکه طلاهای زن جوان نیز بهسرقت Stealingنرفته بود و انگیزه قتل برای سرقت در همان ابتدا رد شد و تجسس های فنی کلید زده شد.
کارآگاهان در گام نخست ابتدا تحقیقات خود را برای شناسایی زن جوان آغاز کردند تا اینکه خانواده ای با مراجعه به پلیس از ناپدید شدن دخترشان خبر دادند و همین کافی بود تا خانواده این دختر در برابر جسد زن ناشناس قرار گیرد.
در این مرحله جسد زن جوان شناسایی شد و عملیات برای افشای راز این جنایت کلید زده شد.
تجسس ها پلیسی ادامه داشت تا اینکه ماموران به مرد جوانی در غرب تهران رسیدند و شامگاه 29 اسفند ماه سال گذشته ماموران با حضور در مخفیگاه این مرد مدارک شناسایی زن جوان را به دست آوردند.
عامل جنایت در همان ابتدا به قتل زن جوان باضربات چاقو اعتراف کرد و محل پنهان کردن چاقو در نزدیکی شمشادهای کنار بزرگراه باکری را نشان داد.
تحقیقات پلیسی در این مرحله نشان از آن دارد که زن جوان به خاطر اختلافاتی که با همسرش داشته تصمیم گرفته بود تا به سراغ یک رمال برود تا بتواند با ورد نویسی مشکل آنها را حل کند که در این مرحله مرد جوان که ادعا می کرد یک رمال حرفه ای می شناسد در چند نوبت اقدام به گرفتن پول از زن جوان گرفته است و در آخر زمانیکه در برابر اعتراض های زن جوان برای دیدن مرد رمال قرار می گیرد دست به جنایت می زند.
بنا به این گزارش، متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور بازپرس محسن مدیر روستا در اختیار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است تا جزئیات این جنایت فاش شود.

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ علیرضا پوربه افزود: در پی گزارش رسیده مبنی بر نصب و استفاده دستگاه‌های ماینر در یک واحد تولیدی پرورش قارچ در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، موضوع جهت بررسی بیشتر در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با همکاری اداره اطلاعات سپاه و اداره برق پس از انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل نصب دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی فاروج در ادامه خاطرنشان کرد: در بازرسی ماموران از این واحد تولیدی تعدادی تونل مشاهده که داخل این تونل ها نیز سوله‌هایی وجود داشته که در این رابطه تعداد ۴۷ دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال فعال به ارزش تقریبی ۱۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و توقیف شد.

سرهنگ پوربه در پایان با اشاره به دستگیری متهم و تشکیل پرونده قضایی، تصریح کرد: پلیس در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در شهرستان جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و ضبط ماینرها اقدام کرده است.

کد خبر 849527 منبع: ایسنا برچسب‌ها ماینر- ارز دیجیتال خبر مهم ارز دیجیتال فراجا

دیگر خبرها

  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • کارآگاه بازی برادر مقتول برای یافتن سر جسد و شناسایی قاتل | راز جسد بدون سر با خالکوبی ستاره فاش شد
  • شناسایی قاتل کشتی تایتانیک در یک عکس ۱۱۲ ساله (+عکس)
  • بازداشت عامل جنایت خونین در بوستان ولایت