Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>آذربایجان غربی - روز سوم ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی آرام تر از روزهای گذشته بود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، امروز نیز جمعی از داوطلبین ورود به شورای شهر برای انتخابات ثبت نام کردند.

با ثبت نام ۲۵ داوطلب انتخابات شورای شهر در شهر ارومیه تعداد کاندیداهای حضور در شورا در حوزه انتخابیه ارومیه به ۱۱۸ نفر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مجموع کاندیداهای ثبت نام کننده برای انتخابات شورای شهر در ستاد انتخابات شهرستان ارومیه به ۸۶۴ نفر رسید که با این تعداد ارومیه همچنان در رتبه اول تعداد ثبت نامی ها در سطح کشور قرار دارد.
از نکات جالب ثبت نامی های روز سوم حضور چند کاندیدا با شال متحدالشکل زیتونی بود که طبق گفته این داوطلبین به جریان سیاسی یکی از نمایندگان مجلس و تخصصی گرایی وابسته است.

رسول اصغرزاده، پرویز جلیلی، میرعلی محمدی، حجت الاسلام محمد خلیل‌پور، بخشایشی از اعضای کنونی شورای شهر ارومیه، دیلمقانی رئیس سابق نظام مهندسی آذربایجان غربی، علی اکبر جوان‌مرد رئیس سابق هلال احمر ارومیه و ذوالفعلی ابراهیمی شهردار سابق یکی از مناطق ارومیه از جمله مهمترین ثبت نامی های پنجمین دوره انتخابات شورای شهر در شهرستان ارومیه بودند.

اما در شهرهای دیگر، ۱۳۳ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در شهرستان خوی ثبت نام کرده اند.
همچنین ۴۲ کاندیدا در شهر سلماس و ۳۹ نفر نیز در شهر میاندوآب در پایان روز سوم برای انتخابات نام نویسی کرده اند.

داوطلبین شورای شهر از تخریب پرهیز کنند


حسن‌خانی فرماندار ارومیه صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با گلایه از بداخلاقی و انتقادات و تخریب شخصیت های حقیقی و حقوقی توسط کاندیداها گفت: داوطلبان ثبت‌نام کننده در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستای ارومیه از تخریب شخصیت‌های حقیقی و حقوقی و دیگر نامزدها حذر کرده و به قوانین انتخابات پایبند باشند.
وی اضافه کرد: به‌محض ثبت‌نام کاندیدای انتخابات شورای شهر نصب هرگونه بنر که رنگ و بوی تبلیغاتی داشته باشد تبلیغات برخورد قانونی می‌شود.

46

کلید واژه‌ها : استان آذربایجان غربی - شوراهای شهر و روستا - انتخابات شوراهای شهر و روستا - ارومیه -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت : در محور ارومیه _ سلماس  ( روبروی سیلو روستای کریم آباد) دو دستگاه سواری پژو پارس و پژو SLX باهم برخورد و از جاده منحرف و واژگون شدند.

 محبوبی  افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات چند منظوره واکنش سریع هلال احمر استان بلافاصله با خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی در پایان گفت :این حادثه ۳ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی و انجام اقدامات پیش بیمارستانی، به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • عزاداری مردم آذربایجان غربی در سوگ شهادت امام صادق(ع)
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم