Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:40:04 GMT

مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فردوس به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۰۴۶۱۰

مجتمع فرهنگی هنری شهرستان فردوس به بهره برداری رسید

مجتمع فرهنگی هنری فردوس که از اعتبارات سه دولت برای اتمام آن ترزیق شد امروز با دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از فردوس، صالحی امیری در این مراسم اظهار داشت: 670 مرکز و مجتمع فرهنگی هنری در کشور ساخته شده و 280 مرکز نیز در دست ساخت داریم که از امسال هر هفته یک مرکز فرهنگی هنری در کشور افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان شانی جز خدمت به مردم ندارند و این ساختمان هدیه ای است به جوانان پاک و هنرمند شهرستان فردوس تا بستری برای توسعه فرهنگی و مرکزی برای گفتگو روحانیت، اساتید دانشگاه و فرهیختگان منطقه باشد.

وی تاکید کرد: توسعه اقتصادی بدون توسعه انسانی شکل نمی گیرد و باید روی مقوله نیروی انسانی سرمایه گذاری شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خلاصه اندیشه امام راحل در بخش توسعه را توسعه انسانی دانست و گفت: فرهنگ و انسان بستر اصلی توسعه یک جامعه هستند و هر جامعه ای که این دو عامل اصلی را نداشته باشد به رشد میرسد اما توسعه نمی یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی نیز گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت 5170 متر مربع و زیربنای 1800 مترمربع با اعتبار 23 میلیارد ریال ساخته شد.

احمد محبی تصریح کرد: فضاهای این مجتمع در دو طبقه شامل: سالن آمفی تاتر400 نفره و سالن روباز آمفی تاتر، بخش اداری، موتورخانه، اطلاعات، فضای فعالیت کودکان، تریا، نمایشگاه کتابداری، قرائت خانه آقایان و خانم‌ها، اتاق گریم، انتظار صحنه، کارگاه سفالگری، آتلیه نقاشی، اتاق کنفرانس، انجمن سینمای جوان، اتاق نور و صوت و اتاق اساتید است.

وی از امیرحسنخانی به لحاظ تخصیص 150 میلیون تومان از حساب شخصی خود برای افزایش گنجایش سالن آمفی تاتر از 250 نفر به 400 نفر تقدیر کرد.

محبی تاکید کرد: این مجتمع فقط در اختیار انجمن های هنری شهرستان خواهد بود و به هیچ عنوان از آن برای بخش اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس استفاده نخواهد شد.

انتهای پیام/

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۴۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

فرزاد محمدی  اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحد‌های صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیاز‌های فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیاز‌های فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحد‌های تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • افزایش تولید با ورود بخش خصوصی به توسعه میادین نفت و گاز
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • غفلت در بهره‌برداری از میادین مشترک نفت و گاز، چه بر سر آینده اقتصاد می آورد؟