Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از ستاد مرکزی راهیان نور کشور سردار نادر ادیبی در نشست اعضای این ستاد در سال 1396 که در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور برگزار شد در سخنانی ضمن تبریک سال نو تنها راه سعادت را ادامه دادن راه شهدا برشمرد و گفت: قلب شهدا مملو از اتکا و عشق به خداوند و برگرفته از سیره عاشورا بود ؛ ما نیز اگر می‌خواهیم سعادتمند شویم باید این راه پرافتخار و عزت آفرین را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه راهیان نور بزرگترین موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است که مردم را با بهترین ها آشنا می‌کند اظهار کرد:‌ راهیان نور تنها مسیر برای جلوگیری از فراموشی فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس است که موجب آرامش قلب‌های ما می‌شود و ما باید از این حرکت عظیم پاسداری کنیم.
ادیبی در ادامه گفت: سال 1395 برای حوزه ایثار و شهادت سالی پربار بود در بخش پایانی سال 1395 مصادف با دیدار با مقام معظم رهبری بود که دیداری پربار و موجب سعادت برای دست‌اندرکاران راهیان نور بود. ایشان در این دیدار تعاریف جدیدی خلق کردند و مسیر راهیان نور را برای ما هموار و فراهم کردند.
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور اظهار کرد: در آینده اقدام های بزرگی در راهیان نور رخ خواهد داد و شاهد گسترش کمی و کیفی در حرکت کاروان های راهیان راهیان نور خواهیم بود
سالانه حدود پنج میلیون نفر از هموطنان سراسر کشور به خصوص در ایام نوروزی از یادمان ها و مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان دیدن کرده و مزار شهدای گمنام را زیارت می کنند.
پارسال اتباع بیش از 40کشور جهان از مناطق یادمانی و عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در استان خوزستان دیدن کرده و از نزدیک با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا شدند.
6065/6068
خبرنگار:محمدرضا بنوره**انتشار: محمدعلی فریدپناه

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده/ آماده باش ستاد‌های بحران در ۲ روز آینده
  • چین: روابط با افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • شاهد آرای کیفی‌تر در دور دوم انتخابات خواهیم بود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود