Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خرداد سال 95 شاهد اتفاقات و رویدادهای سیاسی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری در عرصه بین‌الملل بودیم. در این ماه نارندا مودی نسخه خطی قرآنی که به حضرت علی (ع) منتسب شده را به رهبر معظم انقلاب هدیه داد؛ تنش‌ها و نگرانی‌ها درباره رئیس‌جمهور آینده آمریکا افزایش یافت؛ زمین و مریخ در نزدیکترین فاصله با یکدیگر قرار گرفتند؛ اسطوره بوکس جهان درگذشت و انفجارهایی در ترکیه و دمشق رخ دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از مهمترین اخبار خرداد سال گذشته به شرح زیر است:

آتش سوزی در بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان +تصاویربزرگ ترین نیروگاه خورشیدی جهان بر اثر مشکلات فنی دچار حریق شد.

تصاویری که هیتلر هرگز اجازه انتشارش را نداده بودبه تازگی تصاویری دیده نشده از ژست های خاص و تمرین های هیتلر برای مسحور کردن مردم با سخنرانی هایش منتشر شده است.


در حمله پهپاد آمریکا به مقر سرکرده طالبان؛"ملا اختر منصور" کشته شدمقامات آمریکایی و افغان از کشته شدن سرکرده طالبان خبر دادند.


ژورنال ارتش آمریکا: تجهیز پهپادهای ایران به GPS عامل کاهش قدرت نظامی تل‌آویوژورنال ویژه امور نظامی آمریکا نوشت: ایران با توسعه شبکه موقعیت یاب بومی خود نه تنها برتری نظامی اسرائیل را می‌کاهد بلکه می‌تواند قابلیت عملیات نیابتی‌اش را نیز افزایش دهد.


دیلی کالر: حضور سلیمانی، قدرتمندترین فرمانده ایران در نبرد فلوجه+ تصاویربه نوشته دیلی کالر، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران نبرد فلوجه را به یکی از خونین‌ترین نزاع‌ها علیه داعش بدل خواهد کرد.



یک ایرانی رکورد سفر دور دنیا با دوچرخه ی آبی-خاکی را شکست+ تصاویریک ایرانی ساکن هلند توانست با یک دوچرخه آبی خاکی اقیانوس اطلس را طی کند.


امضای توافقنامه ساخت کارخانه ذوب آلومینیوم در ایران میان تهران و دهلی نومقامات شرکت آلومینیوم سازی نالکوی هند با ایران توافق کردند احتمال ساخت یک کارخانه ذوب آلومینیوم در این کشور را بررسی کنند.

نسخه خطی قرآنی منتسب به حضرت علی (ع)/ هدیه نارندرا مودی به رهبر معظم انقلابنخست‌وزیر هند در سفر تاریخی خود به تهران هدایای نفیسی را به رهبر معظم انقلاب و رئیس‌جمهور ایران تقدیم کرد.



نیویورک تایمز: نگرانی سران سیاسی جهان از احتمال ریاست جمهوری ترامپنیویورک تایمز در گزارشی نوشت: مقامات دیپلماتیک جهان در مذاکرات خصوصی با "باراک اوباما" از او راجع به احتمال ریاست جمهوری "ترامپ" سوال می‌کنند.


دوشنبه اتفاق می‌افتد: نزدیک‌ترین فاصله میان مریخ و زمین در یازده سال اخیر+ تصاویرآی‌بی‌تایمز نوشت سیاره مریخ دهم خرداد، به فاصله 46.8 میلیون مایلی زمین خواهد رسید.
نشست مشورتی رؤسای شورای همکاری خلیج فارس در جده برای بررسی تهدیدات ایران!رؤسای کشورهای شورای همکاری خلیج فارس امروز گرد هم می آیند تا اوضاع منطقه و آنچه تهدیدات ایران می خوانند را بررسی کنند.

المانیتور: اتحادیه اروپا به دنبال کسب جایگاه بزرگ‍ترین شریک تجاری ایراناتحادیه اروپا در نظر دارد بار دیگر عنوان بزرگ‍ترین شریک تجاری ایران را از آن خود کند.

نیویورک تایمز خبر داد:آمریکا برای هواوی به علت فعالیت در ایران احضاریه صادر کرده استوزارت بازرگانی آمریکا برای شرکت فن آوری چینی «هواوی،» به علت فعالیتش در ایران و کره شمالی، احضاریه ای ارسال کرد.

محمد علی کلی درگذشت/ اسطوره بوکس جهان چهره در نقاب خاک کشید+فیلم و تصاویر
بوکسور معروف مسلمان آمریکایی در سن هفتاد و چهار سالگی درگذشت.


استقبال از ماه مبارک رمضان در کشورهای مختلف جهان به روایت تصویردر گزارشی تصویری، شاهد نحوه آماده شدن مسلمانان جهان برای استقبال از ماه مبارک رمضان باشید.



47 کشته و زخمی در پی انفجار در ترکیه/ نشست فوق‌العاده نخست وزیر با وزیر کشور/ تعطیل شدن ایستگاه‎‌های مترو+ تصاویردر پی وقوع انفجار در یک ایستگاه اتوبوس در استانبولِ ترکیه، شماری کشته و زخمی شدند.



ایالت «تاسمانی» در تسخیر پهناورترین تار عنکبوت‌ جهان+ فیلم و تصاویرتوفان، عنکبوت‌های ایالت «تاسمانی» را به زندگی بر روی درختان وادار کرد.

مسدود شدن 100 حساب بانکی حزب الله در لبنانبانک مرکزی لبنان در اقدامی همسو با سیاست های آمریکا، صد حساب بانکی حزب الله را مسدود کرد.



العالم: ابوبکر بغدادی در مرزهای عراق و سوریه زخمی شدبنابر اخبار رسیده، خلیفه خودخوانده داعش و جمعی از سرکردگان این گروه تروریستی در حمله هوایی نیروهای ائتلاف بین‌المللی زخمی شده‌اند.


وقوع 2 انفجار شدید نزدیک حرم حضرت زینب (س)/پانزده نفر شهید شدند+ تصاویردر پی وقوع دو انفجار در منطقه زینبیه در ریف دمشق، شماری کشته و زخمی شدند.



تیراندازی در شهر اورلندوی آمریکا/ 50 نفر کشته/ فرد مسلح کشته شد+ فیلم و تصاویرگزارش‌ها از تیراندازی در یک باشگاه شبانه در شهر اورلندوی آمریکا حکایت دارد.

رونمایی از قدرتمند‌ترین موتور دیزلی جهان + فیلم و عکسیک موتور دیزلی عظیم‌الجثه، که قدرتمندترین در نوع خود به حساب می‌آید، در کره‌جنوبی به نمایش درآمد.


اذعان فرماندهان صهیونیست به توان موشکی حزب‌الله؛فرمانده اسرائیلی: حزب‌الله قادر است روزانه 1200 موشک به سوی ما شلیک کندیک فرمانده اسرائیلی تأکید کرد: حزب‌الله قادر است در جنگ آتی روزانه 1000 تا 1200 موشک به سمت اراضی ما شلیک کند.


المانیتور: آیا سردار سلیمانی وارد عرصه سیاست خواهد شد؟المانیتور در مطلبی به بررسی احتمال حضور فرمانده سپاه قدس در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران پرداخت.


ایران ایر از لیست سیاه اتحادیه اروپا خارج شدکمیسر حمل و نقل اتحادیه اروپا اعلام کرد هواپیماهای شرکت «ایران ایر» از لیست سیاه پروازی این اتحادیه خارج شده است.

نامه ضدایرانی "اد رویس" به وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران در فهرست کشورهای پرخطر باقی بماندرئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا خواستار باقی ماندن ایران در فهرست کشورهای پرخطر شد.
تبادل اسرا میان انصارالله و نیروهای وابسته به هادی در تعز
مبادله اسرا میان جنبش انصارالله و نیروهای وابسته به رئیس جمهور مستعفی یمن در تعز آغاز شد.


نخست وزیر کرواسی برکنار شدپارلمان کرواسی روز پنجشنبه نخست وزیر این کشور را از سمت خود برکنار کرد.واژگونی کشتی گردشگران روس 14 کشته بر جای گذاشت
بر اثر واژگونی یک کشتی گردشگری در روسیه دستکم 14 نفر کشته شدند.ناتو 5 بالگرد نظامی به افغانستان اهدا کرد
مقامات ناتو در افغانستان از تحویل 5 بالگرد نوع ام‌دی 530 به نیروی هوایی افغانستان خبر دادند.گلوله‌ «اِی‌آر-15» بدن انسان را متلاشی می‌کند+ تصاویر
وبسایت‌وایرد در گزارشی آسیب حاصله از شلیک گلوله‌ «اِی‌آر-15» را بررسی کرد.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۵۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو

دریافت 10 MB

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «کلر دالی» نماینده ایرلند در اتحادیه اروپا نیز گفت: همه می‌دانند که اتحادیه اروپا در طول هفت ماه از مخرب‌ترین جنگ تاریخ، نتوانسته اسرائیل را محکوم و تحریم کند اما بلافاصله و به اتفاق آرا ایران را به دلیل انتقام‌جویی قاعده‌مند که حتی کسی را نکشته، محکوم و تحریم می‌کند.

کد خبر 847030 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه اتحادیه اروپا حمله ایران به اسرائیل

دیگر خبرها

  • واکنش در اروپا به گنجاندن سپاه در لیست تروریست‌ها
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند