Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سیده حمیده زرآبادی چهارشنبه شب در آئین افتتاحیه ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز در سرای سعدالسلطنه قزوین، افزود: این جشنواره فضایی مناسب برای گردشگران و مسافران فراهم کرده است تا ساعات خاطره انگیزی را در کنار خانواده های خود در قزوین سپری کنند و از این شهر خاطرات خوشی در ذهن آنان باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این جشنواره فضایی فرهنگی و با نشاط را برای خانواده ها فراهم ساخته است،اظهار کرد: این جشنواره همچنین بستری مناسب برای پرداختن به بازی کودکان ایجاد نموده و در کنار آن، نکات آموزشی خوبی را نیز برای این قشر پیش بینی کرده است.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این جشنواره مواردی در خصوص آداب و رسوم و فرهنگ اقوام مختلف و موضوعات شهروندی در قالب بازی و نمایش به کودکان آموزش داده می شود که این کار می تواند به شکوفایی استعدادهای این قشر و آماده سازی آنها برای ورود به جامعه در آینده کمک کند.
زرآبادی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس همواره حامی مسئولان در برگزاری برنامه های فرهنگی هستند،در پایان گفت: از برگزاری چنین برنامه هایی استقبال و حمایت می کنیم.
ششمین جشنواره بازی و اسباب بازی کودکان دیروز و امروز که از روز گذشته آغاز به کار کرده است، تا 10 فروردین ماه از ساعت 16 تا 22 در سرای تاریخی فرهنگی سعدالسلطنه دایر می باشد.
7389* 3013
خبرنگار: نسرین رحیمی** انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • راه اندازی پایگاه هوشمند سرای بازی کودک در مساجد
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • تاثیر اسباب بازی در نبوغ و رشد کودکان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • اسباب‌بازی‌های چوبی جایگزینی مناسب برای بازی‌های سرد و بی‌روح + عکس و فیلم