Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه گفت: تا کنون در مجموع 78 نفر در شهرستان فیروزکوه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کاندیداتوری کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛نور الله طاهری درگفتگو بادیمه نیوزاظهار داشت: تا ساعت 16 روز دوم فرودین ماه در مجموع 78 نفر در انتخاباتشوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نامکردن که از این تعداد 2 نفر خانم می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حوزه شهری تاکنون 16 نفر نام نویسی کردند گفت: به تفکیک در شهر فیروزکوه 13 مردو 1 خانم و در شهر ارجمند 1 خانم و یک آقا برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر اعلام کاندیداتوری کردند.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: همچنین 38 نفر از 18 روستای در بخش مرکزی و 24 نفر از 10 روستای بخش ارجمند تا کنون در انتخاباتشوراهای اسلامی روستاها نام نویسی کردند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان فیروزکوه افزود: داوطلبان انتخابات ثبت‌نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند.

انتهای خبر/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۵۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

تهران- رییس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و گفت: داوطلبان برای تبلیغ یک هفته فرصت دارند.

سید عباس جوهری، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از آغاز تبلیغات نامزد‌های برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از ساعت صفر بامداد امروز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع شده است.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزد‌ها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • دهیاران و شوراهای اسلامی در تنگستان مفاخر حوزه خود را معرفی کنند
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • اعلام اسامی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد