Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، دکتر داریوش خادمی شورمستی که شش ماه است سکان هدایت واحد سوادکوه را به دست گرفته، اظهار کرد: ایجاد وفاق و همدلی بین کارکنان و اعضای هیات علمی و بهره‌مندی از نظرات ارزشمند آنان برای برون‌رفت از شرایط اقتصادی نامناسب و نهادینه کردن نسبی فرهنگ مسئولیت پذیری و تعهد سازمانی همراه با وجدان کاری از جمله مهمترین فعالیت‌های این دوره بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، تجمیع ساختمان‌های واحد دانشگاهی سوادکوه، تغییر در سیستم گرمایشی و تامین انرژی در راستای کاهش هزینه‌ها، بهره‌برداری بهینه از امکانات موجود، ساماندهی کارکنان و اعضای هیات علمی مازاد از طرق مختلف، نهادینه کردن کیفیت آموزش و پژوهش و بازنگری کلی در اجرا و برنامه‌های پژوهشی مصوب، توسعه کیفی در حوزه فرهنگی و اجتماعی با ایجاد فضای تعاملی با نهادهای فرهنگی، انضباط مالی از طریق پایبندی به بودجه پیشنهادی و پرهیز از اقدامات خارج از برنامه مدون و مصوب دارای بار مالی مضاعف، تلاش عملی برای تکریم خدمات کارکنان و اعضای هیات علمی با فرهنگ سازی مبتنی بر مسئولیت پذیری از فعالیت های صورت گرفته سال گذشته است.

خادمی شورمستی، شفافیت عملکرد و وجدان کاری توام با صداقت در گفتار و کردار و ساماندهی ساختاری کارکنان حوزه‌های مختلف همراه با ارزیابی مستمر عملکرد و استفاده از تجربیات و نظرات مشورتی در امور مختلف، تلاش در راستای جذب حداکثری دانشجویان بومی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و تلاش مستمر برای کسب درآمد از منابع غیرشهریه با تاکید بر صنعت گردشگری را از دیگر فعالیت‌های واحد سوادکوه در سال 95 نام برد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه بیان کرد:‌ با توجه به پتانسیل‌های موجود در این واحد، تلاش برای برگزاری کارگاه و دوره‌های تخصصی در حوزه‌های زبان خارجه و برنامه‌های نرم‌افزاری تخصصی و ... صورت گرفته است.

خادمی، استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل‌های واحد دانشگاهی در راه‌اندازی اماکن اقامتی (خانه مسافر) برای کسب درآمد غیرشهریه‌ای، توسعه کمی رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی، کاهش تورم در بدنه کارمندی و هیات علمی از طرق مختلف، تبدیل به احسن املاک و ابنیه و تجهیزات بلااستفاده، مشارکت در راه‌اندازی مرکز رشد در حوزه ایجاد نیروگاه برق بصورت اقماری با دیگر واحدهای استان مازندران، تلاش برای جذب و پذیرش دانشجوی بیشتر، تنوع بخشی به منابع درآمدی دانشگاه از طریق راه‌اندازی مرکز تولیدی به صورت پایلوت، اجرای طرح‌های سرمایه گذاری مصوب و ارتقای خدمات رفاهی کارکنان، اعضای هیات علمی و دانشجویان را از برنامه های پیش روی واحد سوادکوه در سال جاری ذکر کرد.

200/202

منبع: آنا

دریافت کننده : ناهید سمیعی انتشار:محمدی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ بهروز ناصری،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام در جلسه‌ای با حضور فعالان صنفی و اقتصادی استان ایلام که در این دانشگاه برگزار شد با بیان اینکه ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه در خدمت بخش تولید، سرمایه‌گذاری و صنعت قرار خواهد گرفت، اظهار کرد:‌ با توجه به سند تحول و تعالی دانشگاه و تأکید همیشگی دکتر طهرانچی مبنی بر حل مسئله در استان‌ها ظرفیت‌های دانشگاه در همه زمینه‌ها در خدمت توسعه استان قرار می‌گیرد.

وی افزود: صنعت، تولید و سرمایه‌گذاری با مشارکت و حضور دانشگاه بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود. درب‌های دانشگاه همیشه برای توسعه ایلام باز بوده و به‌عنوان وظیفه ظرفیت دانشگاه در خدمت استان است. ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه در شهرستان مهران شامل مجتمع رفاهی و اقامتی و زمین مناسب و پارکینگ ۱۰ هکتاری با مشارکت فعالان اقتصادی و صنعتی استان در راستای ایجاد پایانه صادراتی با محور محصولاتی تولیدی استان شکل می‌گیرد.

اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان ایلام

یکی از تجار موفق و دبیر اتاق تعاون استان ایلام نیز گفت: اربعین فرصت مناسبی برای توسعه و معرفی استان است. مهم‌ترین اولویت استان باید رفع موانع اداری برای حضور سرمایه‌گذاران در استان باشد.

فرزاد فیض‌الهی بیان کرد: ورود دانشگاه آزاد اسلامی به توسعه استان امیدبخش و مهم‌ترین اولویت فعلی استان ایجاد پایانه صادرات و برندسازی تولیدات استان است که این مهم با همکاری و محور دانشگاه آزاد اسلامی شکل خواهد گرفت.

به گزارش آنا،‌ در این جلسه فعالان اقتصادی و صنفی ایلام به بیان مشکلات و سنگ‌اندازی‌های پیش روی صنعت استان و سرمایه‌گذاری اشاره و خواستار ورود دانشگاه آزاد اسلامی ایلام به این مباحث شدند و رحیم لطفی عضو اتاق صنعت و معدن و از فعالان و کارآفرینان نمونه استان در حوزه تولید و صنعت آرد استان، یار حسین دینی پژو از کارآفرینان و عضو اتاق اصناف استان و کاظم اسماعیلی از فعالان اقتصادی و کارآفرین به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • پیشرفت ۸۵ درصد طرح نور در مازندران
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • ماراتُن علمی متقاضیان آزمون سراسری برای تصاحب صندلی‌های دانشگاه‌ها
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است