Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@09:47:22 GMT

برگزاری نشست عیدانه طلاب و روحانیون منطقه در لامرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۰۶۲۴۳

برگزاری نشست عیدانه طلاب و روحانیون منطقه در لامرد

نشست عیدانه طلاب و روحانیون منطقه با حضور جمع کثیری از ائمه جمعه و جماعات و روحانیت در حسینیه عاشقان ثارالله شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لامرود؛ نشست عیدانه طلاب و روحانیون منطقه با حضور جمع کثیری از ائمه جمعه و جماعات و روحانیت در حسینیه عاشقان ثارالله شهر لامرد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین علی صفری امام جمعه اشکنان در سخنانی به بیان ویژگی های حوزه انقلابی و روحانیون انقلابی پرداخت و اظهار داشت: مهمترین ویژگی حوزه انقلابی باید دفاع از دین و آرمان های آن باشد. وی در این خصوص اظهار داشت: روحانیت انقلابی در طول تاریخ بارها رسالت و وظیفه خود را به خوبی انجام دادند که تاریخ معاصر ما گواه این مدعاست. در ادامه نیز حجت الاسلام و المسلمین باقری نیا امام جمعه علامرودشت نیز در سخنانی با تبریک فرا رسیدن سال نو، با ابراز اینکه انقلابی بودن به یک قشر و گروه خاصی مرتبط نیست، اظهار کرد: همه گروه ها و اقشار مختلف باید با رویه و روحیه انقلابی در میادین عمل وارد شوند و با تقویت این روحیه دستاوردها را به دست آورند. وی همچنین خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی های اساسی حوزه انقلابی پشتیبانی از ولایت فقیه است و اگر این رخ ندهد، هیچ وقت حوزه نمی تواند به رسالت اصلی خود عمل نماید. حجت الاسلام و المسلمین علوی امام جمعه گله دار سخنران بعدی این نشست بود که در سخنانی با بیان اینکه فرمایشات امام راحل باید چراغ راه انقلابیون و جامعه انقلابی قرار گیرد، گفت: روحانیت باید دیگران را به اردوگاه انقلابی دعوت کند و این لازمه مطالعه و شناخت راه و اهداف و آرمان های این راه را می طلبد. وی افزود: روحانیت انقلابی مظلوم ترین قشر زمان حال ما هستند و بعد از 38 سال انقلاب اسلامی این قشر مظلوم هستند اما این دلیل نشستن و کندی نمی شود و باید با تمام توان و تلاش به وظایف و مسئولیت های خود تا پای جان عمل کرد. حجت الاسلام شاکری امام جمعه مهر، حجت الاسلام غفاری امام جمعه موقت لامرد، حجت الاسلام صمدانی و حجت الاسلام بدیعی دیگر سخنرانان این نشست بودند که بیان ویژگی ها و وظایف حوزه انقلابی و جامعه انقلابی پرداختند. در پایان این نشست عیدانه نیز پنج نفر از روحانیون پیشگام عرصه تبلیغات دینی شهرستان های لامرد و مهر تجلیل شدند. انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت

ایسنا/کرمان رئیس اورژانس جیرفت از فوت امام جمعه بلوک در اثر سانحه تصادف خبر داد.

دکتر جواد افشارمنش با تشریح جزئیات علت تصادف خودروی حامل امام‌ جمعه بلوک، افزود: در اثر برخورد خودروی پژو با آمبولانس، یک نفر فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند.

 به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اورژانس جیرفت، وی گفت: متاسفانه سرنشین خودرو پژو امام جمعه بلوک، حجت الاسلام اصغر دهقان دولتی بوده که علی‌رغم تلاش پرسنل اورژانس برای احیا، در بیمارستان امام خمینی جیرفت جان باخت.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت افزود: سه سرنشین آمبولانس شامل دو تکنسین و یک مصدوم داخل کابین از نواحی سر، صورت، کتف و گردن آسیب دیدند که توسط آمبولانس‌های دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام دهقانی امام جمعه فقید شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • فوت یک امام جمعه در تصادف با آمبولانس
  • فوت امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر تصادف
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • فضیلت‌های شهید مطهری باید در بین طلاب و روحانیون نهادینه شود
  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود