Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دبیر، عضو فعلی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بعد از ثبت‌نام در انتخابات شوراها در فرمانداری تهران، اظهار داشت: شورای چهارم در بحث نظارت و پیگیری عملکرد بهتری داشت.

وی با اشاره به اینکه در شورای چهارم دو طیف سیاسی حضور داشتند، افزود: اما نکته قابل توجه این است که هر چه کار کارشناسی‌تر می‌شد، رنگ و بوی سیاسی کمرنگ‌تر می‌شد و این یک نقطه قوت شورای چهارم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد حضور ورزشکاران و هنرمندان در شورا، گفت: کسی که می‌خواهد نامزد انتخابات شورا شود، باید فهم حداقلی از شهر داشته باشد، متاسفانه کسانی ثبت‌نام می‌کنند که آدرس تهران و خیابان‌ها را بلد نیستند و سوال این است این افراد پس فردا چه مشکلی را می‌خواهند برطرف کند؟

دبیر ادامه داد: ورزشکاری که می‌خواهد به شورا بیاید، باید کار را بلد باشد، صرف اینکه ورزشی باشد، جواب نمی‌دهد.البته ذکر این نکته هم ضروری است که شهر به سلایق گوناگون احتیاج دارد.

عضو فعلی شورای شهر تهران درباره انتقادها به عملکرد ورزشکاران در شورا، گفت: یک جاهایی خیلی تند انتقاد کردند و همه را با یک چوب زدن خدا را خوش نمی‌آید.

وی با بیان اینکه کسی که می‌آید و عضو شورا می شود، عضو شورا بودن باید شغل اولش باشد، گفت: نمی‌شود که عضو شورا بودن شغل چندم فرد باشد و من این را ایراد می‌دانم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۷۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورا با بیان اینکه با کمترین امکانات این اقدام جهادی صورت گرفت، گفت: راه اندازی این سامانه اقدام ارزنده‌ای است و مصوبات را می‌توان در سامانه پایش مورد ارزیابی قرار داد. مصوبات دوره پنجم و ششم در سامانه قرار گرفته و امیدواریم مصوبات دوره‌های قبل نیز سریعتر اضافه شود.

احمد صادقی ضمن تقدیر از رئیس شورا جهت راه اندازی سامانه و ماندگار شدن آن به عنوان یکی از اقدامات مثبت شورا، گفت: راه اندازی این سامانه اقدامی در راستای هوشمندسازی و قابل تقدیر است.

محمد آخوندی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه این سامانه علاوه بر ثبت مصوبات می‌تواند با همکاری اعضا، نظارت و پیگیری اجرای مصوبات را نیز انجام دهد، تأکید کرد: شهرداری مواردی را انجام می‌دهد که به کار خود ارتباط دارد و در همین راستا سامانه پایش می‌تواند تمام موارد را بررسی کند.

مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران هم در این جلسه با بیان اینکه مطرح کردن این موضوع که شهرداری نظارت گریز است با این سامانه نقض می‌شود، اظهار کرد: ۲۲ هزار مکاتبه با شهرداری انجام شده است. مشی ما عدم پاسخگویی نیست و این حجم از نظارت‌ها و بازدید از سطح مناطق و برگزاری جلسات کمیسیون‌ها، نشان دهنده تعامل سازنده شهرداری برای نظارت شوراست. نباید فراموش کرد که تلاش ما در مسیر اثرگذاری پاسخگویی قرار دارد.

او افزود: میزان پاسخ به مکاتبات بسیار بالاست. این سامانه مشخص می‌کند که اجرای کدام مصوبات و کدام مکاتبات عقب افتاده است. در پاسخ و پیگیری تذکرات ما جدی هستیم، اگر مشکلی وجود داشته باشد، جلسات پیرامون آن برگزار می‌شود و ما بی تفاوت نیستیم.

باقری با بیان اینکه نامه چهار عضو شورا در مورد ابهامات قرارداد چین پس از اینکه در رسانه‌ها منتشر شد به دست ما رسید، توضیح داد: تأکید می‌کنم نباید این موضوع را ترویج کرد که ما نظارت گریز هستیم و تلاش ما این است که مشی پیگیری تذکرها را دنبال کنیم.

کد خبر 849326 منبع: خبرگزاری شهر برچسب‌ها شوراى شهر تهران شهرداری شورای شهر تهران پایتخت

دیگر خبرها

  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران
  • قراردادهای سفر زاکانی به چین محرمانه است
  • چمران: قرار نیست درختی در محدوده پارک لاله قطع شود
  • واکنش چمران به حصارکشی درون بوستان لاله تهران/قرار نیست درختی در این محدوده قطع شود
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی