Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@23:53:57 GMT

تصاویر برگزیده آران و بیدگل در سال ۱۳۹۵

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۰۸۴۵۷

تصاویر برگزیده آران و بیدگل در سال ۱۳۹۵

سال ۱۳۹۵ برای آران و بیدگل سالی پر فراز و نشیب بود. خطب شکن در این گزارش، تصاویری از مهم ترین رویدادهای این سال در آران و بیدگل را گردآورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از خطب شکن،در اولین روزهای سال 95، نگاهی به برترین عکس های خبری آران و بیدگل در این سال داشته ایم. این عکس ها گوشه های برجسته ای از رویدادهای سالی را که سپری شد، به تصویر کشیده است و می تواند بسیار جذاب و خاطره انگیز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم تحویل سال ۱۳۹۵


«ندبه» سوختگان هجران در حرم هلال بن علی(ع)


حضور عباسعلی منصوری، نماینده وقت مردم کاشان و آران و بیدگل در رزمایش بیت المقدس ۲۸ ارتش جمهوری اسلامی ایران


پرتاب موشک های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش بیت المقدس ۲۸ در منطقه عمومی مرنجاب همزمان با سالروز ولادت حضرت حجت(عج)


کنگره سراسری هلال(ع) بالاخره پس از چند سال در خردادماه ۹۵ در قم و آران و بیدگل برگزار شد. حضور مهمانان کشورهای مختلف از حاشیه های این کنگره بود.


بسیاری از مردم آران و بیدگل با وجود گرمای شدید هوا در ماه رمضان و اشتغال به کارهای دشوار، روزه داری را ترک نکردند.


مناجات مردم آران و بیدگل در شب های قدر


مردم آران و بیدگل در روز جهانی قدس، علی رغم گرمای بیش از ۴۰ درجه ای هوا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین حضوری پر شور داشتند.


آیین جزءخوانی قرآن کریم، ماه رمضان امسال نیز در نقاط مختلف شهرستان برگزار شد. این تصویر مربوط است به برگزاری این آیین در حرم مطهر امامزاده محمدهلال(ع) که به صورت مستقیم از سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش می شد.


در روزهای ۲۴ و ۲۵ تیرماه ۹۵ آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها با حضور ۱۰۹۵ دانش آموز آران و بیدگلی برگزار شد.


خبرگزاری مهر در تیرماه امسال گزارشی از محله شهدا تهیه کرد که به نسبت جمعیت، یکی از محلات نمونه شهرستان در تقدیم شهید به انقلاب اسلامی است.


سی و یکم شهریورماه امسال، رژه مشترک نیروهای نظامی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل در میدان ۱۵ خرداد کاشان برگزار شد.


دبیرستان شهیدان عبداللهی، بیشترین شهدای دانش آموز را در دروان جنگ تحمیلی به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است. این تصویر نمایی از مراسم آغاز سال تحصیلی جدید در این دبیرستان است که با یاد شهدای دانش آموز این دبیرستان در روز سوم مهرماه انجام شد.


عزاداری سنتی مردم آران و بیدگل در محرم امسال نیز دیدگان بسیاری را به خود معطوف کرد. این تصاویر جلوه هایی از عشق بازی مردم آران و بیدگل در محرم ۱۳۹۵ را به نمایش گذاشته است.


دی ماه ۹۵، برای دومین سال پیاپی روز چهارم دی ماه به عنوان روز حماسه و ایثار آران و بیدگل گرامی داشته شد. این تصویر روایتگر تجلیل سرلشکر ایزدی، مشاور فرمانده معظم کل قوا و سخنران ویژه مراسم بزرگداشت این روز از پدر شهیدان اربابی است.


در دهه فجر امسال، نخستین دوره مسابقات پرش با اسب آران و بیدگل برگزار شد.


پس از رویداد تلخ پلاسکو و شهادت جمعی از آتش نشانان، در آران و بیدگل نیز مراسم متعددی برای ادای احترام به شهدای آتش نشان برگزار شد. این عکس گوشه ای از مراسم هفتمین روز درگذشت این شهدای گرانقدر در ایستگاه شماره یک آتش نشانی آران و بیدگل را به تصویر کشیده است.



در آخرین جمعه بهمن ماه ۹۵، دومین دوره رقابت های آفرود کویر در دو بخش اتومبیل های دو دیفرانسیل و موتور تریل برگزار شد.


اسفندماه ۹۵، رزمایش الی بیت‌المقدس برای نمایش آمادگی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور بسیجیان شهرستان برگزار شد.


پیکر شهید منصور علی مهدی آرانی، پس از ۳۰ سال به میهن بازگشت و اسفندماه ۹۵ در آران و بیدگل تشییع شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بندر ریگ سه‌شنبه شب در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه شوراهای شهر و روستا باید همواره صدای مردم باشند اظهار داشت: مردم از منتخبین خود در شوراها انتظار دارند که حقوق آنها را ار مسئولان پیگیری و مطالبه کنند.

حجت الاسلام علی مصلح افزود: رعایت زیست بوم منطقه ای در شهرسازی باید مدنظر و مورد توجه مسئولان در باشد و به معماری اسلامی ایرانی توجه شود.

وی گفت: در کارهایی که برای شهر و روستا انجام می شود پیوست فرهنگی نسبت به تمام ساخت و سازها باید رعایت شود و توجه به امور فرهنگی شهر نیز لازمه ساخت و ساز و آبادانی است.

وی بیان کرد:، زیباسازی و معماری یک وجه عمران و آبادانی است و وجه دیگر آن باید در مباحث و بخش های فرهنگی است که باید یاور ارگان های فرهنگی بود تا بتوان توسط این ارگان های فرهنگی مطالبات دیگر مردم را هم تحقق بخشید.

شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند

امام جمعه بندر ریگ با بیان اینکه شوراها تجلی مردم سالاری اسلامی دینی هستند، گفت: در تمام جنبه های انقلاب اسلامی رکن مردم سالاری دیده می شود و یکی از ارکان آن شوراهای شهر و روستا هستند.

وی بیان کرد: منتخبین مردم در شوراهای شهر و روستا با نگاه مردم سالارانه و گفتمان مردمی و از دل مردم با مسئولان سخن گفته و مطالبه کنند و دعدغه حقوق را مردم داشته و بر این امر تداوم داشته باشند.

مسئولان نگاه ویژه ای به جایگاه شوراها داشته باشند

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه در این آئین با تبریک روز شوراها با بیان اینکه یکی از رویدادهای بزرگ در نظام مقدس جمهوری اسلامی ۹ اردیبهشت، روز شورا ها است، اظهار داشت: شورای اسلامی که خلا آن در قبل از انقلاب احساس می شد با پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل شکل گرفت تا مردم بتوانند در آینده و امورات و تصمیم های گرفته شده در شهر و روستاها خود دخیل باشند.

روح الله یگانه افزود: امام راحل (ره) نگاه ویژه ای به جایگاه شورا داشتند اما بعد از ایشان برخی از مسئولان این نگاه را به جایگاه شوراها نداشته اند.

وی گفت: شوراها حلقه اتصال میان مردم و دولت ها و بازوان توانمندی برای دستگاه‌های اجرایی در شهر و روستا هستند و اگر شوراها نبود به جرات می توان گفت که مسئولان در ارائه خدمات با مشکلاتنی زیادی روبرو می شدند.

وی بیان کرد: شوراها نقش مهمی در انتخابات و دعوت و حضور گسترده مردم پای صندوق های رای و نقش انکار ناپذیری در توسعه شهری و روستایی دارند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان گناوه گفت: انتظار می رود مسئولان احترام و جایگاه شورا های اسلامی را آنگونه که شایسته است حفظ کنند و به جایگاه شوراها نگاه ویژه ای داشته باشند.

در پایان این آئین از رؤسا و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای گناوه و بندر ریگ تجلیل شد.

کد خبر 6093670

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • مشارکت ۳۴ هزار آران و بیدگلی در مسابقه زندگی با آیه‌ها
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است