Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش بی‌باک نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)، حسن روحانی در ادامه برنامه‌های سفر به استان خراسان جنوبی از طریق ویدئو کنفرانس، دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 15 طرح مهم عمرانی، تولیدی، صنعتی و زیربنایی با سرمایه گذاری بالغ بر 8 هزار میلیارد ریال در این استان را که مربوط به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو، نفت و راه و شهرسازی بود، صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهور در فرمان بهره برداری همزمان از پروژه‌های اقتصادی و زیربنایی استان خراسان جنوبی، ضمن گرامیداشت دوم فروردین و سالروز شهدای مدرسه فیضیه قم و با تقدیر از تلاش‌های دست اندرکاران اجرای پروژه‌ها و تبریک سال نو به ملت ایران، افزود: امیدوارم به برکت نام حضرت فاطمه زهرا (س)، سال 96 سالی سرشار از موفقیت و برکت برای ملت ایران و مردم استان خراسان جنوبی باشد. رییس جمهور در ارتباط با طرح‌های مرتبط با آب و شبکه‌های آبرسانی در استان نیز با بیان اینکه موضوع آب و حل مسائل آن در کشور یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است، افزود: در دولت یازدهم به بیش از 5 هزار و 200 روستا آبرسانی شده که این رقم بسیار ارزشمندی است.
روحانی با قدردانی از اقدامات وزارت نیرو در زمینه برق رسانی و آبرسانی در کشور و بویژه به روستاها گفت: کاری که در این حوزه بویژه در روستاها انجام گرفته است، بسیار ارزشمند است و ما اگر می‌خواهیم مساله مهاجرت از روستاها به شهرها را کاهش داده، کشاورزی را رونق دهیم و روستاها در مسیر تولید، شکوفایی و آبادانی قرار گیرند، باید نیازهای روستاها را تأمین کنیم.
افتتاح طرح آبرسانی به شهر طبسِ مسینا در شهرستان درمیان و بهره برداری از طرح آبرسانی به 45 روستا در سطح استان در قالب 23 پروژه اجرایی از اقدامات و پروژه‌های وزارت نیرو در خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ک


-----------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، در بخش ویژه منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامههای عمومی | روزنامههای اقتصادی | روزنامههای ورزشی | سایر روزنامهها| هفتهنامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی از اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسفراین٬ مهدی رشیدی در آیین نکوداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا استان خراسان شمالی به تشریح عملکرد دولت پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه اوایل کار دولت،  خشکسالی در استان مشهود بود و اقدامات انجام شده  در گذشته کافی نبود اولویت‌های استان پیش از سفر هیات دولت در نظر گرفته شد. 

وی افزود: با تاکید استاندار تامین آب استان در اولویت قرار گرفت نقاط ضعف و قوت احصاء و با برگزاری 1100 ساعت کار کارشناسی پروژه‌های نیمه تمام و بالای 50 درصد مشخص شد. 

رشیدی به پروژه‌هایی اجرایی در حوزه صرفه‌جویی و تامین آب استان اشاره داشت و گفت: طرح انتقال آب‌رسانی، با پیگیری مسئولان ارشد استان در سفر رئیس جمهور به استان مصوب شد اما برای اجرا با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود تا اینکه با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان شمالی  اواخر سال گذشته، مجوز ماده 23 آن اخذ شد و اکنون برای اجرا در ردیف های بودجه سال 1403 برای آن 4 هزار میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد شده است. 

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی همچنین از مرمت و احداث و آسفالت بیش از 700 کیلومتر راه روستایی و 850 هزار متر مربع آسفالت معابر روستاها و 830 هزار متر مربع آسفالت معابر شهری  خبر داد.

انتهای پیام/311/.

دیگر خبرها

  • فیلم/جاری شدن سیلاب شدید در روستای ماخونیک خراسان جنوبی
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی