Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظفر محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهار روز گذشته 29 نفر در شهر مراغه و هشت نفر نیز در شهر خداجو برای حضور درانتخابات شوراهای اسلامی شهر ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: همچنین در بخش مرکزی نیز 150 نفر با حضور در بخشداری برای نامزد شدن در انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این بخش نام نویسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در این مدت، 75 نفر نیز در بخش سراجو برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این بخش با حضور در محل این بخشداری نام نویسی و اعلام آمادگی کردند.
وی گفت: ثبت نام از داوطلبان حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند در فرمانداری این شهرستان و نیز بخشداری های مرکزی و سراجو آغاز شده و تا ششم فروردین ادامه خواهد داشت.
وی افزود: با توجه به تعداد بالای ثبت نام کنندگان در این انتخابات، داوطلبان برای حضور در این رقابت ها، در اسرع وقت نسبت به نام نویسی خود و ارائه مدارک مورد نیاز برای این منظور اقدام کرده و این امر را به روزهای آخر مهلت ثبت نام موکول نکنند.
به گزارش ایرنا، انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری ایران در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می‌شود.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 57 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
بخش سراجوی مراغه با 99 روستا دارای 25 هزار نفر جمعیت بوده که 57 روستاها دارای شورای اسلامی 60 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
شهرستان های مراغه و عجبشیر با حدود 340 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان شرقی واقع شده است.
خبرنگار: ابراهیم مطلوبی**انتشاردهنده:عیسی عطاپور**
7487/3077

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز مراغه با حضور ۱۹ تیم در رده سنی آزاد به میزبانی زمین ساحلی شهرداری مراغه، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آذربایجان شرقی در این شهرستان در حال برگزاری است.

در این مسابقات ۵۰ ورزشکار حضور دارند و عصر فردا با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مسابقات والیبال ساحلی استان به مدت دو روز در ساحل زیبای رودخانه صوفی چای شهرستان مراغه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • شوراهای شهر و روستا نقش اساسی و مهمی در کشور دارند
  • شوراهای شهر و روستا نقشی اساسی و مهمی در کشور دارند
  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود؟
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • شورای روستا یک نهاد مردم سالاری است
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد