Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به طور همزمان روز جمعه 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.
به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 849 نفر از این تعداد کاندیدا مربوط به مناطق روستایی و 354 نفر نیز مربوط به مناطق شهری استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود که از مجموع 849 کاندیدای مناطق روستایی کهگیلویه و بویراحمد 806 نفر مرد و 43 نفر زن بوده و از 354 کاندیدای مناطق شهری این استان نیز 324 نفر مرد و 30 نفر زن هستند.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون 73 کاندیدای خانم در حوزه های شهری و روستایی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام نویسی کرده اند.
محمدی عنوان کرد که بیشترین تعداد کاندیدای نام نویسی شده در حوزه شهری کهگیلویه و بویراحمد با 95 نفر مربوط به یاسوج و در حوزه روستایی استان نیز با 14 نفر مربوط به مهریان بویراحمد است.
وی ابراز داشت: نام نویسی رسمی از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند سال جاری و همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شده و تا 6 فروردین سال 1396 نیز ادامه دارد.
محمدی گفت که با توجه به احتمال ازدحام کاری در طول این مدت مقرر در فرمانداری ها و بخشداری های کهگیلویه و بویراحمد باید کاندیداها نسبت به پیش ثبت نام در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر پلیس 10+ استان اقدام کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.
وی اظهار داشت: فرمانداران شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد در روزهای آینده با حضور در محل کار به روند انجام امور مربوط به نام نویسی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا سرعت بخشند.
محمدی افزود که فرمانداران کهگیلویه و بویراحمد در زمینه شناسایی چالش های احتمالی 2 انتخابات پیش رو در روستاها و بخش های این استان اقدام کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام شود.
وی بیان کرد: در 2 انتخابات پیش رو علاوه بر نظارت دقیق بر امور و رعایت چهار اصل مهم قانون مداری، بی طرفی، امانتداری و صیانت از آرا زمینه مشارکت حداکثری قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز فراهم خواهد شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۹۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا بهنام‌پور ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد پرورش مرغ گوشتی در دست ساخت، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: نبود مرغ در بازار یکی از دغدغه‌های مردم بود، اما در این دولت با احیای واحدهای راکد و احداث چندین واحد تولیدی جدید مشکل حل شد.

وی بیان کرد: با اجرای دقیق برنامه‌های جوجه‌ریزی و تلاش کشاورزان فعال در این زمینه، تولید گوشت مرغ، پایدار شده است.

بهنام پور تصریح کرد: در شش ماه اخیر به ندرت نیاز به تزریق مرغ منجمد در بازار داشتیم و ما همواره مدافع حقوق تولیدکنندگان بوده و برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از آنان و تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش بیشتری خواهیم کرد.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه پس از تهران در شاخص جوجه‌ریزی و تحقق میزان تعهدات رتبه دوم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کردیم، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد، در این شاخص مهم، عملکردی درخشان داشته است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی برای همه استان‌ها، از مردادماه سال گذشته تاکنون سهمیه‌ای برای جوجه‌ریزی تحت عنوان برش استانی مشخص کرد که استان کهگیلویه و بویراحمد نه تنها به صد درصد تعهد خود عمل کرده بلکه ۱۱ درصد نیز بیشتر جوجه‌ریزی داشته و در این زمینه رتبه دوم کشور را کسب کرد.

کد خبر 6098295

دیگر خبرها

  • اعتبارات بنیاد شهید در حوزه درمان به ۱۸ هزار میلیارد تومان رسید
  • چرخش ۱۸۰ درجه‌ای یک کاندیدا در زنجان؛ یکباره اصلاح‌طلب شد!
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • ناگفته های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • یک میلیون و۳۱۸هزارقطعه جوجه ریزی در مرغداریهای استان انجام شد
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • ۹۸ و ۸ دهم درصد نرخ باسوادی در کهگیلویه و بویراحمد
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور