Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خرمدره گفت: داوطلبین انتخابات شواری شهر برای ثبت نام در همان روزهای اول اقدام کنندو تا پایان سومین روز از ثبت نام انتخابات ۱۲نفر برای انتخابات شورای شهر خرمدره ثبت نام کرده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت محمدی در گفت و گو با نبض سحر ضمن تبریک آغاز سال نو اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته ثب نام از داوطلبان شورای شهر و روستای های شهرستان از ۳۰ اسفندماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آمار ثبت نامی ها گفت: طی سه روز ثبت نامی در شورای شهری ۱۲ نفر ثبت نام کرده اند که از این ۱۲ نفر یک نفر خانم است و در حوزه روستایی ۱۵ نفر ثبت نام کرده اند .

فرماندار خرمدره با اشاره به اینکه ثبت نام از داوطلبان شورای و روستاهای تا ۶ فروردین ماه سال جاری ادامه خواهد داشت تاکید کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی ثبت نام برای تسهیل در ثبت نام متقاضیان در همان روزهای اول نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

محمدی با اشاره به اینکه مدرک کارشناسی برای ثبت نام کنندگان شورای شهر الزامی است گفت: داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی برای داوطلبان شورای شهر الزامی است و تنها در صورتی که در دوره های قبلی عضو شورای شهر بوده اند بدون داشتن مدرک کارشناسی می توانند ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان کاندیداهای مورد حمایت خود در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی را اعلام کرد.

در این راستا «محمدرضا ملکشاهی راد» و «هادی هاشمی» از سوی این شورا مورد حمایت و معرفی قرار گرفته‌اند.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۱ اردیبهشت‌ماه در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090814

دیگر خبرها

  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • لیست مشترک جبهه پایداری با شانا برای دور دوم انتخابات+ جزئیات
  • پیشنهاد پایداری به شانا برای تکمیل لیست در دور دوم انتخابات
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت ثبت نام بدون آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد