Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز، این کودک حرکات عجیب هنرپیشه فیلم جن گیر را در واقعیت انجام می دهد.

این کودک مانند سکانس معروف فیلم جن گیر، که دختر تسخیر شده توسط جن‌ها گردن خود را ۱۸۰ درجه می‌چرخاند، دقیقا همان حرکت را در دنیای واقعی انجام می‌دهد که اعضای خانواده اش از این لحظه عجیب و غریب فیلم گرفته اند و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کودک حتی زمانی که با دوستان خود مشغول بازی هست به عنوان سرگرمی برای دوستان خود این کار را به راحتی انجام می‌دهد.

فیلم جن گیر، فیلمی بسیار ترسناک در ژانر وحشت است که در سال ۱۹۷۳ توسط ویلیام فرید کین ساخته شد که یکی از وحشتناک‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما است، این فیلم ماجرای دختر نوجوانی را روایت می‌کند که جسم او توسط جن‌ها تسخیر می‌شود و در آخر توسط دو کشیش در مراسم جن گیری نجات پیدا می‌کند و البته فیلم با مرگ هر دو کشیش به پایان می‌رسد.

پس از گذشت این همه سال می‌توان به جرات گفت که هنوز با تماشای سکانسهایی از این فیلم ترس بر شما غلبه می‌کند و سرجای خود میخکوب می شوید.

داناود

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۰۹۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان

رویداد ۲۴، تصاویری از سیل اخیر در استان کرمان را منتشر کرده که نشان می‌دهد، کودکی که رودخانه پشت‌رود بم بر اثر سیلاب او را به همراه خود می‌برد در اقدامی معجزه‌آسا نجات پیدا می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲/۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • راهکارهای جایگزین تنبیه بدنی در کودکان
  • والدین صبور در برخورد با کودک 4 تا 6 ساله موفقتر هستند
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان