Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، متن این پیام به شرح زیر است:

«بر چهره گل نسیم نوروز خوش است

بر طرف چمن روی دل افروز خوش است

از دی که گذشت، هر چه گویی خوش نیست

خوش باش و مگو زِ دی که امروز خوش است

راستی که چه شور انگیز است این سروده زیبای حکیم خیام نیشابوری در توصیف حال و احوال نوروز پیش رو، با آن تاراج اندوه باری که دیماه در اردوگاه دلهای امیدوار میهن پرستان خرد ورز به بار آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خورشید تابناک و جهانگیر فرهنگ ناب ایرانی که میراث نیاکان اصیل، خلاق و فرهمند ما می باشد به لطف خوش الحانی و خوش آب و رنگی خلاقیت های تمدن پرور و تاریخ ساز و پستی سوزِ آیین های ملی و مذهبی ما همواره پدید آورنده ی فرصت ها و فراست های ناب در پیروی از باور یکتایی و دانایی بوده است.

شک نیست که فقدان حضور نوادر روزگار در دلهای بی قرار، به شهادت تاریخ ماندگار فرصت تشخیص و چاره ی مصلحت خواهد یافت.

خداوند عالم را سپاسگزاریم که خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی توانست با کوشش زیاد برای رسیدن به اهداف عالیه خود در جهت سیاست های توسعه و تولید علم، اعتلای علمی و فرهنگی، رشد و بالندگی تحقیقات و فناوری و ارتقای خدمت رسانی به آحاد جامعه گام های بلندی بردار و به موفقیت های چشمگیری دست یابد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شما اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالی که گذشت و با استعانت از آفریدگار جهان فرا رسیدن بهاران شکوهمند را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی بر بستر طبیعت است به شما و خانواده محترمتان تبریک گفته و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی ایران کهنسال مسالت می نمایم.

امید است با یاری از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) با بهره گیری از توانمندی های شایسته خویش و در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی پیروز و سربلند باشید.

محسن صفریان

ریس دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان»

200/202

خبرنگار: ناهید سمیعی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۱۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، علی اکبر حسینی محراب در این پیام آورده است: خبر درگذشت حاجیه خانم روبخیر برزیده مادر شهیدان والامقام عبدالرحیم و عبدالکریم دزفولی از شهدای دفاع مقدس، موجب تاثر و تالم گردید.
وی افزود: این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت و فرزندان خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و ارزش‌های والای الهی هدیه نمود و امروز پس از سال‌ها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست.

استاندار خوزستان ادامه داد: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهیدان والامقام، مصیبت وارده را به خانواده داغدار ایشان، خانواده‌های معظم شهدا و مردم شریف استان خوزستان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزندان شهیدشان قرین رحمت ربوبی گردند.

دیگر خبرها

  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده استان فارس در حوزه اسناد و املاک شد
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست