Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:38:49 GMT

آزادراه پل زال - خرم‌آباد بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۱۳۳۵۱

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: آزاد راه پل زال - خرم آباد که به علت ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش مهر، علی زندی فر اظهار داشت: آزاد راه پل زال - خرم آباد که صبح امروز جمعه به علت ریزش کوه مسدود شده بود ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه بازگشایی شد.

وی گفت: این آزاد راه در کیلومتر ۸۴ و در ساعت ۶ و ۲۰ دقیقه صبح امروز مسدود شده بود که بعد از حدود دو ساعت عملیات راهداری بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برچسب ها: تابناک ، خرم آباد ، پل زال ، ریزش سنگ ، بازگشایی پل زال

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت

بررسی بازار سکه و طلای داخلی نشان می‌دهد که طی کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، سکه و طلا در بازار با کاهش قیمت قابل توجهی روبرو شده است؛ به گونه‌ای که سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۳ هزار تومان کاهش بها داشته است.

به گزارش ایسنا، بررسی آخرین معاملات صورت گرفته تا لحظه انتشار این گزارش (۱۳ و ۴۰ دقیقه) سکه و طلا در بازار و مقایسه آن با روز گذشته (یکشنبه) نشان می‌دهد که ظرف کمتر از ۲۴ ساعت اخیر انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده‌اند.

 بر اساس آخرین آمار ارائه شده از بازار سکه و طلا تا این لحظه، هر قطعه سکه تمام طرح جدید با یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش در آخرین معاملات امروز (دوشنبه) به ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

سکه‌های تمام طرح قدیم با یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان کاهش به ۴۰ میلیون تومان رسیده است.

در قطعات کوچکتر سکه، نیم سکه نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه یک میلیون و ۳۵۰ هزار تومان ارزان‌تر شده‌اند. در لحظه انتشار این گزارش به‌ترتیب نیم سکه ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین قیمت شده‌اند.

سکه‌های یک گرمی بانک مرکزی نیز با ۷۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، در حال حاضر در بازار به شش میلیون و ۹۰۰ هزار تومان افت بها پیدا کرده است.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۹۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته که رقم قابل توجهی است، در آخرین معاملات سه میلیون و ۶۷۲ هزار تومان، مبنای معاملات طلا قرار گرفته است.

گفتنی است، مرجع قیمت‌های فوق، اتحادیه طلا و جواهر تهران است.

کاهش قیمت انواع قطعات سکه و مصنوعات طلا در بازار، در حالی است که اونس جهانی طلا امروز تا ۲۳۵۱ دلار هم رفته و نسبت به روز آخرین قیمت پیش از تعطیلی بازارهای جهانی، هشت دلار افزایش را تجربه کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازگشایی مجدد راه منطقه سهندآباد به آزاد راه پیامبر اعظم
  • آخرین خبرها از ثبت جهانی «فلک‌الافلاک»
  • ریزش بیت‌ کوین ادامه دارد؟
  • ریزش قابل توجه بهای سکه و طلا در کمتر از ۲۴ ساعت
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می‌شود
  • محور سنندج _ دیواندره مسدود می شود
  • آغاز ریزش دلار در بازار آزاد در روز بدون مشتری/ کاهش ۴۰۰۰ تومانی قیمت دلار
  • خسارت ۱۰ میلیارد ریالی سیلاب به پل‌های فریمان
  • سیلاب راه ارتباطی ۴ روستای فریمان را مسدود کرد
  • «حساب کاربری شما در شاد تا ۲۴ ساعت آینده مسدود خواهد شد» جعلی است