Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: خورخه فوساتی، سرمربی اروگوئه‌ای تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر شب گذشته (پنجشنبه) برابر ایران در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه گفت: تیم تحت هدایت من بسیار خوب و همسطح با ایران بازی کرد تا به پیروزی برسد، اما فکر می‌کنم پس از دریافت گل تغییر نتیجه در پرتو قدرت تیمی همچون ایران کار بسیار سختی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، فوساتی ادامه داد: ما شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و ایران فرصت‌های بیشتری نسبت به قطر خلق کرد. بازیکنان قطر با قلب خود بازی کردند و نمایش هجومی ارائه دادند. متأسفانه نتوانستیم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم و مسئولیت آن را می‌پذیرم. از هواداران هم بابت این شکست عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم ملی قطر درباره صحبت‌های کارلوس کی‌روش پس از بازی گفت: اتهاماتی که کی‌روش متوجه من کرد صحیح نیستند. نمی‌توانیم به حرف‌های کی‌روش اعتماد کنیم. او در نیمه اول یک یا دو بار از من خواست که با داوران حرفی نزنم و من هم گفتم که صحبتی نمی‌کنم. سپس او سعی کرد تا تمرکز مرا در این بازی بر هم بزند. کی‌روش با زبانی صحبت می‌‌کند که من حرف می‌زنم. او چندین بار با پدرو، بازیکن تیم ملی قطر صحبت کرد و با فشار خود قصد داشت تا او را از روند بازی خارج کند. این مسائل را نباید بگویم اما به داور گفتم که کی‌روش می‌خواهد تمرکز بازیکنان من را بر هم بزند. درباره بقیه مواردی که مطرح شد هیچ چیزی نمی‌دانم.

فوساتی افزود: از کی‌روش خوشم نمی‌آید. پس از بازی یکدیگر را ملاقات کردیم، اما کی‌روش حرفی با من نزد و هیچ اشاره‌ای به اتفاقات بازی نکرد. به نظرم او الگوی خوبی نیست.

سرمربی تیم ملی قطر درباره اینکه کی‌روش گفته است او و دستیارانش شایسته هدایت این تیم نیستند، گفت: نمی‌خواهم واکنشی به این حرف‌ها نشان دهم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۳۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید

پخش زنده نماز جماعت ظهر به امامت یکی از بانوان در دبستان عترت لویزان در روز گذشته، سوالاتی را در فضای مجازی به همراه داشته که آیا امامت بانوان در نماز جماعت، صحیح است یا خیر؟ که به انتشار نظر مراجع عظام تقلید خواهیم پرداخت:

* حضرت آیت الله خامنه ای:

امامت زن در نماز جماعت فقط برای زنان جایز است.

* حضرت آیت الله سیستانی:

در صورتی که امام زن باشد احتیاط واجب آن است که امام زن در صف مأمومین باشد و از صف آن ها جلوتر نباشد.

* حضرت آیت الله مکارم شیرازی:

پیشنماز بودن زن برای زنان اشکالی ندارد.

* حضرت آیت الله نوری همدانی:

امامت زن برای زنان در صورتی که دارای شرایط نماز جماعت باشند، مانع ندارد.

* حضرت آیت الله وحید خراسانی:

امامت زن برای زن صحیح است.

* حضرت آیت الله شبیری زنجانی:

امامت زن بر زنان جایز است و بهتر است که در ردیف یکدیگر بایستند و امام جلوتر از دیگران نایستد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) چرا خانم‌ها عضو شورای نگهبان نیستند؟
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • کاشت درختچه کم آب بر گل محمدی در دهستان مرگور ارومیه
  • آیا وضو یا تیمم با وجود آرایش و لاک ناخن صحیح است؟
  • امنیت انرژی ایران در گرو استفاده صحیح مصرف کنندگان گاز
  • از وقتی نکونام رسما اعلام کرد که استقلالی است از او خوشم آمد!
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد
  • صمد مرفاوی: به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد / برکناری علی خطیر را به فال نیک می‌گیرم