Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «هدانا»
2024-04-26@06:15:59 GMT

سنگ مزار مرحوم حسن جوهرچی + عکس

تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۲۷۱۶۶۰۸

سنگ مزار مرحوم حسن جوهرچی + عکس

زنده یاد حسن جوهرچی به دلیل عارضه کبدی در پانزدهمین روز بهمن ماه سال 1395 به دلیل مشکل کبدی درگذشت. در این بخش از نمناک نمایی گلباران از سنگ مزار این بازیگر مشهور و محبوب کشورمان را خواهید دید.حسن جوهرچی

بیوگرافی کوتاه مرحوم حسن جوهرچی
مرحوم حسن جوهرچی در سال 1347 در یک خانواده اردبیلی در تهران متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی لیسانس عکاسی از دانشگاه هنر تهران داشت.بازی در سینما را در سال 13677 با «فیل در تاریکی» که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد.
حسن جوهرچی در ساعت 5 بامداد روز جمعه 15 بهمن 1395 پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی به علت ایست قلبی در سن 48 سالگی درگذشت.
پرستار بیمارستان امام خمینی توضیحاتی در خصوص بیماری آقای جوهرچی داده اندکه وی دچار عفونت ریوی و فشار خون پایین بوده استو این مشکل یک سال پیش تشخیص داده شده بود به خاطر آن دارو استفاده میکردندو عفونت باید تحت کنترل درمی آمد و از 2 ماه قبل آماده دریافت پیوند کبد شده بود، و به دلیل عفونت ریوی فوت شدند.
پیکر وی در روز یکشنبه 17 بهمن 1395 تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا قطعه 88، ردیف 650، شماره 18 دفن شد.
در تصویر زیر عکس مرحوم حسن جوهرچی را که بر سنگ مزارش نقش بسته مشاهده میکنید.

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۲۷۱۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به مناسبت گرامیداشت هفته کارگر و در دومین روز از این هفته، مدیر کل، معاونین، روسای ستادی و جمعی از کارکنان اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان به همراه فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات، مدیران کل دستگاه‌های حوزه وزارت متبوع در استان، اعضای کمیته بزرگداشت هفته کارگر استان، شرکای اجتماعی و تشکلات کارگری و کارفرمایی، کانون‌ها و انجمن‌های صنفی، تعاونگران و جمع کثیری از بسیجیان جامعه کار و تولید و کارگران شرکت‌ها و کارخانه جات با حضور در گلزار شهدای اهواز، با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره جان فشانی‌های شهدای والامقام کارگر را گرامی داشته و با آرمان‌های این عزیزان تجدید میثاق کردند.

همچنین در ابتدای این آیین در محل یادمان شهید علی هاشمی مداحی و زیارت پرفیض عاشورا برگزار شد.

 پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هر سال، به عنوان گرامیداشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • دبیر جديد فدراسیون کبدی معرفى شد
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • علی رشیدی دبیر کل فدراسیون کبدی شد
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد